I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
*hjärtar stora lilla I*
*hjärtar stora lilla I*
Tack!
Lanovia, vad DUKTIGA ni har varit med köket! Hoppas ni får möjlighet att bara njuta ett tag av det ni har åstadkommit. Tack för lyckönskning och kram på dig!
Du är underbar!
Tack! Det känns bra än så länge. Det blir väl mer nervöst om ett par veckor när det börjar närma sig testdatum...
Bruttan,
Jag fick Vilse i pannkakan på dvd av min lillsyster och jag tycker det är helt underbart! Men det är som sagt inte så konstigt att man blir lite märklig av att växa upp med sådana barnprogram. Undrar vad de gick på?
Flamman, är mötet i eftermiddag? *håller tummarna*
Tack!
Nu ska jag snart köra till kliniken och möta upp maken. Återkommer med rapport senare i eftermiddag!
och kram och tack för tumhållning!
Hej!
Nu har vi fått tillbaks ett fint litet 8-celligt embryo Det känns helt overkligt, det gick på en kvart och det känns ingenting.
De andra fem äggen har också fortsatt att dela sig som de ska, så om de fortfarande är fina på lördag så blir de nedfrysta som blastocyster.
Maken fotograferade embryot på skärmen så att vi har bildbevis om det fungerar Läkaren sa sedan att man kan få embryobilderna på usb-minne om man blir gravid, det tyckte jag var ganska coolt.
Nu är det nervös väntan fram till 25/10. Jag börjar med att packa ihop mig och åka till Småland för mormors begravning.
Tack söta gulliga ni för tankar och tummar, jag är säker på att det hjälper! Maken hittade dessutom en lyckokastanj utanför kliniken så nu har jag massor av lyckotingestar
Ja, tänk att vi är här nu. Oavsett resultat denna första gång är det ubnderbart att vi har kommit så här långt.
25/10 är testdag med blodprov på kliniken. Enligt läkaren är det ingen idé att smygtesta hemma innan, det är för tidigt att se. Så vi får väl lyda hennes råd. Kanske... Om jag har något gammalt CB liggande är det ju synd om det går till spillo
Nej nu måste vi åka, kraaaaaaaaaaaaam på er och trevlig helg!