I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Vi dricker Sovjetskoje sjampanskoje (eller numera heter den nog Rossiskoje sjampanskoje). Alltså inte "äkta" champagne, men lika god, minst!
Vi dricker Sovjetskoje sjampanskoje (eller numera heter den nog Rossiskoje sjampanskoje). Alltså inte "äkta" champagne, men lika god, minst!
Hej FruCicci!
Jag kommenterade Blommans eget inlägg här i tråden, nr 2624, se nedan. Det var allt.
passionsblomman skrev 2010-09-28 18:57:59 följande:
Blomman! Kram på dig, hoppas du får en bra dag i Växjö
Åh, godmorgon! Jag är skittrött och har lite ont i skallen, halsen ömmar.
Hade lite födelsedagsfirande i efterskott där hemma igår. Sent blev det. Och gott fika och champagne
Har ni föressten prövat Kungsörnens Chokladtårta? Fort, lätt och GOOOOOTT!!! Me like.
Provkörde lite bilar igår. De där hybridbilarna (HOndas och Toyota Prius) är nog fina stadsbilar, men jag gick inte igång på dem speciellt måste jag säga. Det gör jag i o fs sällan på bilar. Bilar är ett nödvändigt ont, som jag inte klarar mig utan. Bagageutrymmet var ynkligt litet.
Men så provade jag två Honda Accord. Kände direkt när jag satte mig i bilen att jag hörde hemma där. Det gick att trycka ner kopplingen trots att jag hade 10 cm klack på skorna. Det är fruktansvärt viktigt, ja helt avgörande vid bilköp
Nä men skämt och sido, jag gillar inte att köra bil, är lite smårädd ibland, men i dessa två susade jag fram och kände mig trygg och de var så ROLIGA att köra. Precis lagom stora också. Och rymligt bagage där ungarnas ryggsäckar, skridskor och t o m slalomskidor går att slänga in. Jag VILL ha!!!
Hur har ni allihop det idag?
Har snabbskummat igenom tråden men är för trött och har för mycket att göra på jobbet (fulsurfar JA, det gör jag) för att hinna kommentera. Men jag skickar stooooora kramar till er underbara trådisar ♥
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7869491.ab
!!!
Mat, mat, mat... jag är så hungrig så magen vrålar.
Vrooooooom *rusar på lunch*
Sömn är underskattat. Likväl som problemen och konsekvenserna av sömnbrist. Kan ju få vilket äktenskap som helst i gungning ju. Och vi småbarnsföräldrar lider väl av konstant sömnbrist känns det som... Dessutom flyttar och renoveringar och gud vet allt, inte konstigt att det blir gormigt ibland.
Kämpa på Lanovia, snart är ni i mål! *kramar om*
Och din mans förslag låter görbra och underbart och helt rätt, så kör på det! När fyller du om det inte är en hemlis...
FruBygg; lycka till med flytten!
Och så jobbigt att börja överklaga. Innan de har behandlat den omprövningen är det väl dags att föda redan! Ring och fråga om de läst alla papper, snälla GÖR det!! Jäkla nötter på FK
Lanovia: Jag känner igen mig ang det där att tro att det blir skilsmässa så fort man är oense. Men sedan jag blev tillsammans med min dampiga make så har jag lärt om mig. Har lärt mig att bråk och tjafs hör ett förhållande till och det betyder INTE att det är slut, over och finito.
Springer in som hastigast innan det är dags att packa ihop och gå hem, hämta T från Fritte, fixa sig lite och dra på middag med bowling med grabbarna från jobbet.
Är nära bilköp nu. I södra Sverige dock. Helt andra priser där. Bor någon nära Örebro
Blomman; så skönt att du fått en bra jobbcoach som det klickar med. Så otroligt viktigt att man får "rätt" person på alla dessa instanser som AF, FK och allt vad det nu är.
Soldemor: Grattis, grattis till lägenheten Förstår att du längtar!
Heloise: Klart världens bästa Panzer ska ha en rejäl grill!
Daa: Ja det är klart att ni ska ha en bil som följer "temat" liksom. Om jag förstått det rätt så är det veteranbilar som gäller, typ gamla jänkare? Ascoolt tycker jag
Själv så tycker jag att en sån här bil vore värdig mig och tjejerna. Ska jag nu gå omkring i 10 cm klackar och minkpäls så kan jag ju inte åka omkring i en skitrostig gammal Golf från -93, eller hur?!
www.bytbil.com/ViewImage.aspx&customer=bilforumorebro&path=XKK934-1000.jpg&type=full2
data.bytbil.com/largepics.cgi®no=XKK934&picname=data.bytbil.com/images/bilforumorebro/XKK934-2020.jpg&look=bilforumorebro