• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fru E, en tumme hålls för er också idag, det vet du!

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-10-19 11:46:28 följande:
    Ah verkar som att det är idag. *suckar åt mig själv som inte kan hänga med **håller tummarna stenhårt*  

Jag är inte säker på att EA har skrivit det här i tråden, så jag tror inte det är du som inte hänger med

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-19 11:56:12 följande:
    Ninnis-första gången tyckte jag med att det var mysigt att ruva, att veta att man skulle kunna vara gravid men antar att jag blivit lite luttrad längs vägen. Skillnaden med er är att detta är er första riktiga chans medan jag och maken hela tiden har haft förutsättning nästan varje månad så jag har inbillat mig att ni kommer att lyckas

Ja, jag misstänker att det inte är lika mysigt andra, tredje eller fjärde gången... Nu tänker jag bara att varje dag det känns bra är bättre än en dag som det känns jobbigt.

Jag som har inbillat mig att ni kommer att lyckas den här gången! Och Blommisfamiljen!

*Håller en liten tumme för att Blommis UL ser bra ut idag*

• Ninnnis

Men det måste ju vara jättebra att Elise verkar starkare! Heja! Hoppas hoppas hoppas hon är så frisk och stark som jag tror hon är...

Undrar förresten hur det gick med Heloises snitt? Det skulle väl kollas igår?

• Ninnnis

Fru E, det är er tur nu!

*håller tummarna och hoppas på ett bra sms vid 17-tiden*

• Ninnnis

Var det inte länge sedan Fru Bygg var inne förresten? Eller är jag som är vimsig? Hur är det med er, Fru Bygg?

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-19 12:34:36 följande:
     Jag sa till sköterskan när vi gick igenom blandandet att "det känns ju bra att det vita pulvret åtminstone levereras i glasampuller och inte i små plastpåsar och att man slipper blanda det i en tesked" "Just det, sa sambon, då kunde man ju annars fått en tändare med sig i kittet".

På semestern hade vi ganska kul åt att jag blandade ampuller och satte kanyler bland annat på handikapptoaletten på Heraklions flygplats och i bilen på en dunkel parkering bakom en mack på Kreta...

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-10-19 12:54:08 följande:
    Nu ska vi till läkaren med makens depprission, hoppas vi får lämna in den där Kram

Lycka till! *håller en tå för er också*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans