• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ingis: äsch vad larvigt av svågern att inte vilja följa med på restaurang! Dagis i sig är ju värsta smittohärden så man undrar ju vad för baskilusker man kan åka på på en restaurang....nä, det är lika bra att stanna hemma hela livet så man inte blir smittad *ironisk*

Hvidis: i våras när jag mådde så illa så kunde jag inte byta bajsblöja på Moa på en fyra månader sådär...vet hur det känns, kram!

Fru sy: klart det är gravidmage du har!

Idag går jag in i v.36, förstå hur nära det egentligen är!!

• Villemoa

Flamman: hur är det med lilla K idag? Stackaren att ha så hög feber, hoppas hon kryar på sig snart!

• Villemoa

*vinkar till muggles, Klockarbol och Kjell och ett stort grattis till muggles! Brukar smygläsa lite i er tråd så därav grattiset *

Daa: härligt med gymnastiserande Axel och Fälga!

Blommis: jobbigt med huvudvärk och bra att det är bättre med sambon.

Soldemor: usch vilket trist besked för kompisen! Hoppas att beskedet inte är alltför hemskt!

Bruttan: kram på dig! Karlar ÄR verkligen från en annan planet ibland!

Heloise: många kramar till er alla tre!!

Det var mer jag tänkte kommentera men det är som bortblåst nu. Kramar till alla!

• Villemoa

Kära, kära Heloise! Du beskriver dina tankar och känslor så bildligt att jag ryser i hela kroppen och torkar tårarna. Jag hoppas innerligt att läkarna inte hittar nåt idag. Ni finns i mina tankar och mitt hjärta! Många, många styrkekramar till er idag!

• Villemoa

Ninnis: sitter här och håller tummar och tår inför den 25:e!

Blommis och Fru E: håller tummar och tår för er också! Vi går en spännande vecka till mötes.

• Villemoa

Fru E skrev 2010-10-19 10:01:06 följande:
    Villemoa-v 36 då är det snart dags spännande!

Ja, det är jättespännande! Mest spännande just nu är om pyret i magen tänkt vända på sig eller inte. Ska till bm på torsdag så då får vi se.

• Villemoa

Daa: har du hört nåt mer från FK? Jag kommer inte att få min SGI omräknad på det heltidsjobb jag hade förra terminen, det fattas 9 dagar till halvåret. Men, enligt konsumentprisindex har jag rätt att få min SGI höjd eftersom jag varit arbetslös så dagpenningen har höjts med hela 4 kronor

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans