I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Tänk vad kul att åka till Norge, gå på tur, åka Telemark, äta choklad och softa runt i lusekofta
Tänk vad kul att åka till Norge, gå på tur, åka Telemark, äta choklad och softa runt i lusekofta
Vad mysigt att det kikar in lite folk från "den andra tråden" till oss
Glömde ju; Grattis lille A på 5 månadersdagen Han är säkert hur charmig som helst Blir nästan sugen igen...
*ber maken korka upp champagen*
Usch, jag är så villrådig. Har asmycket på jobbet att göra, vill inte lämna min stackars kollega med allt. Jag var borta två timmar idag när jag var med maken. Men sen satt jag kvar en timme extra och avslutade faktiskt min del av jobbet för september,innan jag gick hem. Just för att jag kände mig så risig, var rädd för att jag skulle bli sämre till imorgon.
SAmtidigt så känner jag att jag behöver verkligen få ut den här skiten ur kroppen en gång för alla. Helst innan lördag, för då ska vi ha tjejfest jag och mina ry väninnor, med obligatorisk byteskväll (kläderna ni vet), och då vill jag ha KUL. Maken är borta men jag hoppas jag hittar barnvakt. Vill bli frisk och ha roligt!!
Jag tycker jag är värd att ha lite roligt. FAktiskt!
Såg ni Mikabella i Halv åtta hos mig förra veckan?? HOn var jätteduktig!
Och jag är så glad att jag fick vara med, gammal tant som jag är, fastän jag inte planerar fler barn. Men jag tycker det är så härligt OCH spännande (verkligen!) att följa bebisverksamheterna här. FRamför allt så är det så trevliga människor här.
Och rubriken I Vått och torrt-genom allt och inget-tillsammans stämmer verkligen.
Alla har vi våra vedermödor. Tillsammans är vi starka.
Hur är ordspråket (hjälp mig någon)... den med delad glädje är dubbel glädje... och att sorgerna blir lättare att bära när man delar dem med någon...
*filosoferar*...*och dricker öl*