• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Bruttan: hur åker du och flickorna ner till Sthlm? Det ska ju snöa och bli halka

• Villemoa

Ninnis: vilken skön känsla att må bra i ruvningen!

Blommis: hurra för bra VUL! Som de andra säger; ett steg i taget!

Fru E: håller tummar och tår så hårt jag kan inför eftermiddagen, lycka till!

Daa: hurra för Axel och Fälga och att allt såg bra ut!

lanovia: det är några grannar som har haft och har Linas matkasse. De som har haft det tyckte att det var väl rätt så bra, lite dyrt och lite jobbigt att det är olika svårighetsgrad på recepten. Men det tror jag beror på hur van man är att laga mat och hur kul man tycker det är.

Elise, lilla vännen, kämpa på!! <3

• Villemoa

Blommis: jag har ett liknande recept på kräftsoppa och det är mumsfilibabba!
    Ja undrar hur det är med MulleFrulle!

• Villemoa

♥♥♥ Jag skickar hjärtan till alla! HURRA för ett lättare sätt!!

Bruttan: vad skönt att syster Bosse fixade in maken så snabbt och att det kändes bra!

• Villemoa

Ninnis: skitbrev! Hoppas sååååå att det du ruvar nu är av top notch kvalitet!!! Många kramar

• Villemoa

Härligt Fru E!! När är det du har testdag? Så man vet när man ska hålla tummarna lite extra

• Villemoa

Så underbart att Elise är piggare! Hoppas dagens tester inte blir alldeles för påfrestande för både fighter och mamma. Många kramar

• Villemoa

Ninnnis skrev 2010-10-20 07:23:11 följande:
    Tack för kramar och pepp (igen), ni är underbara! Jag ska försöka ta mig samman och tänka positivt. Inget har ju förändrats egentligen, embryot i magen är ju fortfarande detsamma. Och i ärlighetens namn har jag inte tyckt att processen har varit så fruktansvärt jobbig, så det är väl inte hela världen om vi måste göra om det igen. Jag ska dock försöka ringa kliniken idag och se om vi kan få svar på några av våra frågor i alla fall.

♥ lilla embryot

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans