• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Blommis, men vad sjutton?! De säger ju iofs att Menopur ofta ger färre men bättre ägg än tex. Puregon. Förmodligen får du höjd dos vilket förhoppningsvis leder till fler fina folliklar. Har du fått tid för ett nytt VUL?

*kramar om* 

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-25 10:44:42 följande:
    Tack för kramar och omtanke hörni! Jag är ju i ett läge där jag fatiskt inte kan göra nånting alls själv för att påverka det som ska hända, så jag gör väl bäst i att försöka låta bli att deppa och istället hoppas att det kan ordna till sig. Men det är en långdragen nervpärs det här.

Jag vet hur jobbigt det är att inte deppa ihop Varma kramar och tankar till dig!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-25 11:27:40 följande:
    Ninnis, jag hoppas du inte tänker hålla oss på halster och i ovisshet ända till i morgon? Utan BERÄTTAR ikväll vad det är de meddelat din make! Det är nu det passar med "spänningen är oliiiiiiidlig"

Klart jag berättar! Men vi kommer bara att ses som hastigast innan jag ska iväg på ridning, så i värsta fall rapporterar jag efter ridningen.

*lite väl nervös*

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-25 11:52:36 följande:
      Neeeeeej ingen ridning ivägen för min nyfikenhet!!!Jag fattar inte att du står ut med att inter inga maken och skrika "Jag har ÄNDRAT mig BERÄTTA GENAST!"fast det är klart, hur läskigt vore det att få dåliga besked på jobbet... *förstår*

Jag kan väl skicka ett sms till dig direkt då

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-10-25 12:15:45 följande:
    Håller på att smälla av här. Är så nervös och nyfiken för Ninnis och Herr Ninnis skull!Gode gud låt pluset vara kvar.Snälla Ninnis smsa mig med!!! snälla! Jag kommer inte kunna vänta till imorgon.Vet ni alla plus i denna tråd är underbara mirakel som gör mig jätteglad. Sedan finns det 3 personer som har fått kämpa extra mycket som jag skulle kunna hugga av mig händerna för bara de kan få ett plus. En utav dessa kommer kanske få ett ikväll, jag håller på att börja gråta bara av glädje, nervositet och vanmakt.

Jag håller med Blommis, spara händerna!

Härmed utlovas sms om jag inte hinner in direkt!

• Ninnnis

Blommis, det är en ruggigt jobbig berg-och-dal-bana det här. Jag känner igen många av dina tankar. Och det enda jag egentligen kan göra är att hålla tummarna krampaktigt för att det går vägen för er. *kramar hårt*

• Ninnnis

Lanovia, hoppas din make snart mår bättre nu när han tar det lite lugnare. Kram på er!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-10-25 12:42:33 följande:
    Ninnis: Ska du verkligen rida idag? Nä, jag tycker du ska skippa ridningen och hänga på BT med oss istället 

Haha, ja egentligen vill jag bara vara hemma med maken och vovven och kokonga, men jag tänkte att OM jag nu visar mig vara gravid så är jag ju (förhoppningsvis) gravid när jag kommer hem från ridningen också. Och om jag inte är gravid så kan nog lite muspussar och hästdoft göra gott.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans