• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Just nu sitter jag och nojar över att "borde inte maken ha ringt ändå om han har fått positiva besked? Visserligen bestämde vi att han inte skulle göra det oavsett, men kan han verkligen hålla sig?"

Dessutom har jag fått för mig att jag har jinxat alltihop genom att så mycket som TRO att jag var gravid igår. Och dessutom yppat det till er, mamma och bästisen.

Gaaaah!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-25 12:56:12 följande:
    Ursäkta men muspussar? VADär det du gör i stallet egentligen?

Hahahahaha! MULPUSSAR skulle det vara och inget annat!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-25 12:56:40 följande:
    Min son hade förövrigt lite tankar igårkväll vid nattningen:"Mamma, du vet ju att jag brukar säga att jag vill ha en bror. Fast nu vet jag inte om det spelar så stor roll längre. Jag menar, om det kommer ett barn till så är ju det bra, men annars märks det nog inte så mycket. Jag skulle nog inte tänka på det. Man får tänka positivt-man slipper lyssna på skriket och ingen tar ens grejer"Livvsvisdom i liten förpackning.

Åååhhhh! *smälter totalt* Fina fina Blompojken! ♥

• Ninnnis

Nähäpp, lika bra att gå och luncha lite.

Flamman, din lunch lät för övrigt både god och trevlig

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-25 13:01:55 följande:
      DET var ju en lite annan sak!Jag tyckte hemmaplan med maken vore en mer logisk plats för det förstnämnda hahahah! Såvida du inte har tama små stallmöss att pussa på därborta förstås.*vrider mig*

Freudiansk felsägning, kanske?

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-10-25 13:31:19 följande:
    Men alltså, tänk om ägget trillar lös när du skumpar omkring på hästryggen Ninnis? Eller kan man leva som vanligt? Just ridning är ju lite speciellt. Eller jag kanske har fel, blandar ihop med nån annan högrisksport Det kanske var sån där amerikansk wrestling som inte var att rekommendera

Nej, jag har slutat på wrestlingen men ridningen hoppas jag kunna fortsätta med terminen ut oavsett. Jag red förra måndagen och det kändes ok. Sen läste jag på FL (fy!) att någons läkare hade sagt att man skulle undvika ridning under ruvningen så då blev jag lite nervös. Men jag tror inte det är någon fara. Jag kan ju alltid ta det lite lugnt och undvika skumpig nedsittning.

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-10-25 13:37:12 följande:
      Låter som en god idé! Rid lätt min vän och stå i fältsits när det är dags för galopp. Och fall INTE av!!

Jag lovar!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-25 17:24:02 följande:
     Ninnis, har inte karln kommit hem snart?????????

Nej han kommer om en tímme...

*kreverar*

• Ninnnis

för krånglande bilar och karlar!

Blommis, hoppas den ökade dosen gör susen! Heja folliklarna

• Ninnnis

Jag är GRAVID!!!!! Det trodde jag aldrig jag skulle få skriva.

Det är en lång väg kvar och allt kan hända, men just i detta nu är jag gravid för första gången någonsin.

Herregud, jag kan knappt tro det. jag är så lycklig

TACK för hållna tummar och kramar, ni är bäst! Nu ska Fru E och Blommis bli gravida också, sen är lyckan total.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans