I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Aleta, usch vad obehagligt med ångorna!
Aleta, usch vad obehagligt med ångorna!
Jag ringde MVC och de senaste rekommendationerna var att man tillhör riskgruppen om man inte tog svininfluensavaccinet förra året, men det gjorde jag. De ansåg inte att de skulle vara farligt att ta det ändå, men om jag inte ligger i riskzonen så hoppar jag nog över det.
Jag har varit gravid i två dagar och har redan ringt MVC två gånger, hur ska detta sluta?
Naw, lilla lillskruttan ♥
Nu ska jag köra och handla, sedan hämta vovven på dagis och så småningom ska vi på agility. Det ösregnar och blåser halv storm, så det blir väl lagom kul. Jaja, det finns inget dåligt väder, säger man ju...
Jag tror faktisk jag skippar massagen också. Så viktigt är det inte.
Kram på er!
Åh, tack! Gulle dig Jag blir också glad när jag tänker på det, vilket jag gör typ hela tiden
Hoppas du mår bättre snart. Var rädd om dig! Vi kanske skulle styra upp en BT-fika snart? Kan det pigga upp dig tro? Fru E, skulle vi inte våldgästa dig?
Vad romantiskt och fint gjort av maken, Bruttan! Mer sånt till folket
Mysigt att titta på vagn, Fru Sy
Nej, nu ska jag göra mig klar för plaskvåt agility. på er!
Heja heja Blommis folliklar! Väx till er riktigt fint nu!
BRA med medikamenter till Norrlandsmännen, hoppas det ger effekt omedelbums!
Lanovia, jag förstår att det är dubbla känslor angående syskonförsök. Det är bara ni som kan känna vad som är rätt för er. Men jag tycker såklart att ni ska köra på
Fru Bygg, men då kanske vi ska planera in en fika snart? Ska vi försöka få fram ett datum och sedan se vilka som kan och vill?
Fru E, Hur har du det? Kom fram! Du lovade ju att inte gömma dig!
Flamman, mysigt med tjejdag och tjejhelg
Ingen mer rapport från familjen HeliPanzer?