• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fru sy: håller med Blommis i det hon skriver. Oron finns ju där men du kan inte planera ditt liv efter den. Då blir det långa månader fram till april.

• Villemoa

Vad HÄRLIGT att Elise äntligen blir förflyttad hemåt och att ni får vara tillsammans alla tre!!

• Villemoa

Fru sy: ja när man går hemma har man myyyycket tid att fundera och noja, been there done that! När man jobbar har man fullt upp med mkt annat att man inte orkar tänka för mycket. Mysigt att få höra hjärtljuden!

• Villemoa

Fru sy: jag är fortfarande less men varje dag tar mig närmre förlossningen. Det är så jag måste tänka annars blir jag tokig.

• Villemoa

Inatt har jag verkligen sovit uruselt! Vaknade minst en gång i timmen av sura uppstötningar och vid halv fyra var jag tvungen att ta en tablett. Ska bli så skönt när bebis äntligen är här!

• Villemoa

Känner mig urlakad idag så det blir inte många kommentarer. Har dock läst och tänker på er alla. Skickar kramar till de som behöver!!

Fru sy: vi har en Emmaljunga City Cross som vi är urnöjda med!!

Bruttan: otäckt med gubbens fall men tur att det gick bra! Så fint med tända marschaller!

• Villemoa

Det är inte bara att rycka upp sig. Var du hemma och gör ingenting och vila upp dig! Många kramar

• Villemoa

Ninnnis skrev 2010-10-28 08:49:36 följande:
    Villemoa, var det idag det var vändningsförsök? *förvirrad*I så fall - Vänd dig nu, söta lilla Puerto!

På tisdag är det dags!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans