• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ånej, Lanovia! Men det är lätt hänt, inte är du någon klantskalle! *kramar*

Lycka till på fotograferingen

• Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-10-29 09:31:29 följande:
    Jag ska på utflykt med en tjejkompis och ett par tjejer till imorgon och jag känner inte alls för det. Vet itne om jag orkar, men vet att det betyder så mkt för kompisen om jag är med. Jag har alltid så svårt att säga nej, vill ju inte göra ngn ledsen.

Avboka! *tittar strängt*

Du måste tänka på dig själv. Är det verkligen bättre att hon blir ledsen än att du blir ledsen? Nä, jag tänkte väl det. Utflykten finns väl kvar, annars kan de andra åka utan dig.

• Ninnnis

Ingis, det låter som att du har det riktigt jobbigt. Jag förstår att du vill ställa upp för din syster, men du måste också tänka på dig själv. Annars orkar du ju varken vara mamma, fru, syster eller ingenjörsbrud. *kramar om*

• Ninnnis

Fru E, där var du ju! Jobbigt med konferens mitt i ruvartiden. Jag tror ju att du kommer att bli gravid nu och då spelar det ingen roll om kollegorna trodde att du var det någon vecka för tidigt

• Ninnnis

Jag ska faktiskt på tjejmiddag ikväll också, med fd. universitetsvänner. Den här gången blir det på restaurang i stan. Resten av helgen ska jag göra så lite som möjligt. Bara mysa med maken & vovven ♥

• Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-10-29 09:59:39 följande:
      Mysa med maken, vovven och det lilla underverket i magen din!

Hihi! ♥

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-29 10:50:31 följande:
    Läste om BT-fika och ni är så välkomna när ni vill har insett att vi kommer att ha det stökigt många veckor till och då är det lika bra att bjuda in folk när man vill istället för att vänta tills det är klart!

JA! När?

• Ninnnis

Bara du kan baka så kommer vi

Om det ska vara en eftermiddag så slutar jag kl.15 måndag, onsdag och torsdag nästa vecka, och onsdag, torsdag och fredag veckan efter. Vecka 46 slutar jag tidigt på onsdagen och vecka 47 på tisdagen.

Var det någon som hängde med?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans