I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Ja, just det! Herregud, det hade jag glömt!
Hur har det gått Villemoa? Snälla Puerto, var snäll mot mamma!
Ja, just det! Herregud, det hade jag glömt!
Hur har det gått Villemoa? Snälla Puerto, var snäll mot mamma!
Men gumman!
Jag vet inte alls hur det fungerar, men psykakuten (heter det så?) måste ni väl kunna åka till?
*blir jättejätteorolig*
Åh vad kul! Fru E, kan du inte inboxa eller messa din adress så kollar jag hur lång tid det tar att köra från jobbet.
Tack! Jag skrev fel först så det skulle enligt eniro ta drygt sex timmar... En halvtimme verkar mer rimligt Jag slutar kl. 15 så mellan 15.30 och 16.00 hade passat mig perfekt!
Vad säger ni andra? Vilka fler kan och vill?
Bruttan, OMG!
Jag hoppas alla trådmakar som har det tufft får den hjälp de behöver omedelbums, så att deras fina fruar får den avkoppling och uppskattning som de behöver.
Oh, undrar hur det går för Villemoa??
Daa har väl inte heller varit inne idag? Hur är det vännen?
YEY! Heja Puerto! *andas ut*
Idag hålls min tummar stenhårt för Blommis ägg, Hvidis UL och Fru E´s embryo!
Heja heja heja!
Daa, BRA att du har gått ner på halvtid, även om jag förstår att det känns lite konstigt. Men du, Skäggmannen, Axel och Fälga är viktigast!
Villemoa, vad skönt att Puerto ligger som hon ska nu. Hoppas de inte var för hårdhänta med er. Fast det kanske är svårt att vända en bebis i magen utan att vara hårdhänt?
Flamman, KRAAAAAAAAAAM allra finaste du!
Shit vilket busväder det är här idag. Regn, halv storm och nedsatt hastighet på bron. Tur att jag ska hålla mig inne resten av dagen
I eftermiddag ska jag träna på jobbets gym med två kollegor. Det blir första gången jag tränar styrketräning sedan innan äggplocket. Visst måste man kunna köra på som vanligt bara man tar det lite lugnt? Så här tidigt borde man väl inte behöva undvika vissa maskiner?