• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

ingenjörsbruden skrev 2010-11-12 10:00:07 följande:
      Fru Bygg? Vilken dag har du tippat?

Fru Bygg har tippat på idag. Står på s.639 inlägg 6382. Du har tippat den 17:e, står på s.607 inlägg 6064.

Var tvungen att kolla upp sidorna för jag kände mig väldigt förvirrad där ett tag, vill ju verkligen inte beröva någon på vinsten och första mms:et

• Villemoa

lanovia 08 skrev 2010-11-12 10:31:56 följande:
    Tack för gulliga kommentarer om vårat busfrö. Igår fick vi en rolig bild igen, lägger in den här också om ni vill skratta lite.Här har hon lyckats ta sig in under matstolen, den är av Hokuspokusmodell och har inga höga ben utan det är dubbelvikt som gäller även för henne om hon skall komma in under.  När hon tatt sig in där och bara sitter och gurglar av skratt då blir man så lycklig själv.

Hon är allt en liten spillevink, lilla söta E!

• Villemoa

Vad bra Fru Sy att du får fortsätta jobba halvtid! Stå på dig mot rektorn för du måste ju jobba på det sätt som funkar bäst för dig i nuläget. Berätta sen hur saffranskakan smakade, funderar på att baka den i helgen och frysa in så kan man ta fram till första advent om två veckor.

• Villemoa

Kan bli så att Puerto får stifta bekantskap med äldre pojkar inom en snar framtid för mitt vatten började gå för en 50 minuter sen sådär!! Vaknade vid 04.00 för att kissa och kände att jag hade molvärk men somnade om. När jag vaknade halv sju kände jag hur det blev blött i trosan och hur det molade i magen. Nu har molet blivit lite starkare men värken sitter inte i länge. Det verkar vara på gång flickor!!! Och tänk om Puerto kommer idag på brorsans 40-årsdag, det vore häftigt!! Jag är nervös, lite rädd men mest förväntansfull!! Och tänk, Moa kanske blir storasyster innan dagen är slut *gråter en skvätt* F'låt om jag inte kommenterar nån idag, det känns jag alldeles för disträ för. till alla

• Villemoa
    Heloise skrev 2010-11-12 23:22:21 följande:
    ett fropp är ett slags "dropp" som man ger kvinnor som inte kan sluta gråta Normala människor får dropp menjhag behöver fanimig både ett fropp och en svensklärare
  • Villemoa

Ringde förlossningen och jag ska avvakta och ringa senast 13.00. De vill göra kontroll inom 8 timmar efter att vattnet gått. Tror ni inte att det just nu är fullt dit vi vill! Vi bor bara 7 min bort + plus att det är ett universitetssjukhus. Vi har två andra sjukhus inom 30 min men sitta så länge i bilen med värkar är ingen hit.

• Villemoa

Daa: jag tror inte att det är någon fara med sammandragningarna. Det är livmodern som tränar och gör de inte ont är det ingen fara. Jag hade också mycket sammandragningar runt v.30 och jag sa det till min BM. Hon sa då att om jag hade minst 15 eller mer per dag så ville hon veta det. Framför allt på kvällarna hade jag dem men inte mer än kanske 8-10 stycken.
    Om du känner dig orolig och inte orkar vänta tills på måndag så tycker jag att du ska ringa förlossningen och förhöra dig. Kram

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans