Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fjällbruttan skrev 2010-11-04 09:21:16 följande:
      Treeee stycken steg måste man taaaaatreeee stycken steg.....AHHHRRRRGGGGG......... kan nynna eländet för mig själv på natten när jag ammar..Snart kommer de små mnnen med vita rockar och sätter på mig tröjan med ärmarna kan knytas bakom ryggen..

Tur att jag lyckats missa det där programmet, för då skulle jag väl vara på väg nu i ambulans med tvångströjan på i detta nu   Jag nöjer mig med att gå till kuratorn så länge

• Norrskensflamman

Villemoa skrev 2010-11-04 09:28:54 följande:
    Förresten Flamman; du var mig en riktigt snygg häxa på Halloweenfesten

Tack, sötis

• Norrskensflamman

Dagens bästa nyhet i Flammans deprimerade bubbla (hittills i alla fall, det kanske kommer fler?): Golf-jävla-helvetes-bilen gick genom ombesiktningen!!!!!!!!
    Det kostade oss visserligen drygt 3000 kr (jag spyyyyyr) med katalysatorbyte och skit, men nu är den besiktigad och klar för försäljning.
    Gäller nu bara att få ut nånting för den också!

*går och tar en stor koppkaffe*

• Norrskensflamman

passionsblomman skrev 2010-11-04 12:29:56 följande:
    Av alla inblandade i den här karusellen så var nog Lasse Berghagen ett rätt oväntat inslag. Även från en av tanterna...

*fnissar högt*

• Norrskensflamman

Jag känner mig lite gladare.
    MIn man bjöd ut mig på lunch på tu man hand. Och så gav han mig brevet som kommit idag från sjukhuset att han ska boka tid för provtagning inför medicineringen. Han bad mig ringa och boka tid på labb, och det ska jag med GLÄDJE göra. Jag skippade tjafset om att han ska ringa själv osv. Kände bara att det viktiga är att det blir gjort. Själv skulle han inventera stans sportbutiker och försöka fixa en bra deal på bandyutrustning för ett pojklag i Ryssland.

• Norrskensflamman

passionsblomman skrev 2010-11-04 13:17:43 följande:
    Nu ska vi åka in till stan. Vi ska kika lite i affärer innan vi sedan ska gå på bio och efteråt på italiensk restaurang. Vår son har ju höstlov och är med oss på resan, och något mysigt är ju han också värd att få i livet även när hans mamma håller på att vänta sönder sig. Förresten tycker jag vi två vuxna är värda lite god mat vi med. Och jag tänker ta ett glas vin till maten ocså, så det så. Ägget är ju i skålen, och det bara kan inte vara döden för miljön i livmodern med ett litet glas vin. Sambon kan få dricka upp halva, men smaka tänker jag.

Låter som ett perfekt upplägg
    Ha så trevligt, det är ni värda hela Blomfamiljen

• Norrskensflamman

TinkerBelle skrev 2010-11-04 13:29:57 följande:
      Å andra sidan var han ju söt som visste att han kanske behövde smöra till det med en lunch!

Ja, eller hur?! Det är ju bra om han åtminstone inser att han måste fjäska lite och inte bara kommendera

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans