I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Tur att jag lyckats missa det där programmet, för då skulle jag väl vara på väg nu i ambulans med tvångströjan på i detta nu Jag nöjer mig med att gå till kuratorn så länge
Tur att jag lyckats missa det där programmet, för då skulle jag väl vara på väg nu i ambulans med tvångströjan på i detta nu Jag nöjer mig med att gå till kuratorn så länge
Tack, sötis
Dagens bästa nyhet i Flammans deprimerade bubbla (hittills i alla fall, det kanske kommer fler?): Golf-jävla-helvetes-bilen gick genom ombesiktningen!!!!!!!!
Det kostade oss visserligen drygt 3000 kr (jag spyyyyyr) med katalysatorbyte och skit, men nu är den besiktigad och klar för försäljning.
Gäller nu bara att få ut nånting för den också!
*går och tar en stor koppkaffe*
Här Blommis; en näve till att grabba tag i!!! *det hissnar i magen* Ett steg i taget du vet. Vi är med dig
*fnissar högt*
Jag gissar på att Puerto kommer den 18:e, på utsatt datum. Varför? För att det är Moas namnsdag ♥
Villemoa, du kan lika gärna notera mitt mobilnummer, för jag kommer att VINNA!!!
Jag känner mig lite gladare.
MIn man bjöd ut mig på lunch på tu man hand. Och så gav han mig brevet som kommit idag från sjukhuset att han ska boka tid för provtagning inför medicineringen. Han bad mig ringa och boka tid på labb, och det ska jag med GLÄDJE göra. Jag skippade tjafset om att han ska ringa själv osv. Kände bara att det viktiga är att det blir gjort. Själv skulle han inventera stans sportbutiker och försöka fixa en bra deal på bandyutrustning för ett pojklag i Ryssland.
Låter som ett perfekt upplägg
Ha så trevligt, det är ni värda hela Blomfamiljen
Ja, eller hur?! Det är ju bra om han åtminstone inser att han måste fjäska lite och inte bara kommendera