• Helges Älskling

Tårthjälp, Borås/Göteborg

Hjälp!

Då vi bestämt oss väldigt fort gör jag det mesta i sista sekund och fick rekommendationer på ett bageri till tårtan. De har haft semesterstängt och öppnade igen i går, när jag ringer och vill boka min tårta (i all hast) så har han inte tid att göra fler till den dagen :(

Så snälla kom med tips på nått ställe med fina tårtor, bageri, "amatör/hobby" vad som där ni vet att det är gott o fint!

Panik!

• Svar på tråden Tårthjälp, Borås/Göteborg
  • RockTroll

Ica Maxi är ju billiga och gör bröllopstårtor :) annars bor jag precis brevid ett jättemysigt bageri i borås som heter gullkragen.

• vastkusttjej

Ring till Steinbrenner & Nyberg 

• Helges Älskling

Lunagarden: Har du själv använt dom som leverantör? Vet du någon om det är goda och om priser?

RockTroll:Gullkragen har jag sett på nätet, vet du nått om de gör fina tårtor?

Vastkusttjej: De ser helt underbara ut på den sidan men de står att de är 3-4 v beställningstid :(

• RockTroll

Har ju inte sett deras bröllopstårtor men vet att dom gör för dom har mängder av tackkort från brudpar hängades på väggen :) Deras vanliga tårtor och fika är iaf supergott.

• Lillie79

Vi ska använda oss av Gullkragen och har valt ut fyra smaker som vi ska komma och få testa. Exakt hur det smakar vet jag ju inte ännu, men jag har bara hört gott från de som köpt bröllopstårtor därifrån tidigare!

• Lillie79

Ett litet tillägg... När jag ringde till Gullkragen så sa han att vi skulle boka in ett litet möte efter vi beslutat oss för smak, och då skulle vi diskutera igenom hur vi vill att den ska se ut. Så man ska nog inte hänga upp sig så mycket på utseendet på hemsidan, utan det lät som om bröllopstårtorna såg ut lite olika beroende på brudparet önskemål!

• lunagarden

Nej, tyvärr, har bara sett att de är otroligt vackra på bild, ska kolla upp närmare när vi närmar oss vårt bröllop

Svar på tråden Tårthjälp, Borås/Göteborg