• MariaEson

Bukett till vinterbröllop

En bukett med massa brudslöja som huvudblomma, ett par glest instuckna rosor i vitt med lite grönt, och ett par såna gröna som ser ut som broccoli. Tema isprinsessa. Vad tror ni? Får man lägga in en bild om man inte vet vems bilden är? Har sett den på google.

• Svar på tråden Bukett till vinterbröllop
  • mattiasFästmö

har tänkt mig något liknande själv, fast med murgröna

• bruden i skogen

Så snyggt. Låter jättefint.

Nej bilder få man itne ta hur som. Har du sett den på google, maila och fråga, säg  vad du skall ha den till.

• MariaEson

Nu vet jag vad blomman heter! Grön krysantemum. Så min bukett ska alltså bestå av mest brudslöja, några vita rosor och några gröna krysantemum.

• lolloo

Låter jättefint ,,va kan man söka på? elr kan man inte länka in bilden?

• shakynose

Låter finfint!

Om du är osäker på vem som äger upphovsrätt till bilden så kan du ju bara kopiera in bildadressen i ett inlägg ist. Det får man väl göra hur mycket man vill?

• sjuttiosexa

Jag ska ha vita rosor, vita callor & murgröna blad..helst en rund bukett..i varje ros vill jag ha en vit pärla som dekoration som går igen i mina pärlor i halsband & örhängen! Sen beror det på vad det kostar oxå eftersom jag inte tänker lägga ut en förmögenhet på en bukett!!

• delfin78

Hej Sjuttiosexa!
    kallor brukat kosta ca: 50 - 75 kr/kalla
    vita rosor: 40 - 65 kr/ros
    pärlor är billigt och murgröna oxå.....
    självklart mycket billigare om du gör buketten själv eller t'änker du beställa?
    vart finns du?

• sjuttiosexa

Hej delfin78!
    Jag gör inte buketten själv(tummen mitt i handen) jag har tänkt fråga en tjej som är fd florist om hon kan knåpa ihop en bukett åt mig. Jag är för snål för att betala så mycket pengar i en blomster affär bara för att det heter brudbukett. Jag bor i värmland. Tack så mycket för prisuppgifterna på blommorna.

Svar på tråden Bukett till vinterbröllop