• lyckligbrud2011

Färtema - vad tycker ni?!

Vilka färger tror ni skulle passa bäst ihop..

1. Ljusrosa, silver, grått, vitt
    2. Ljusrosa, silver, svart, vitt
    3. Ljusrosa, silver, brunt, vitt
    4.. ljusrosa, ljusgrönt, vitt, silver

Eller som 1-3 ovan fast med ljusgrönt?!

• Svar på tråden Färtema - vad tycker ni?!
  • blikarlsson

Oj - alla kombinationer lätt jättefina..... men jag gillar ju rosa-svartkombinationer, så måste jag välja en så hade jag valt alternativ 2. Jag beundrar er som har 4 färgkombinationer i ert tema, själv tycker jag att det är svårt att få det snyggt med två...
    Lycka till!

• MarDal

Röstar på 1. Själv har jag vitt silver/grått o mörklila

• mattiasFästmö

jag röstar för 3an!

• Semlorna

Aldrig gillar silver och brunt ihop men annars låter alternativ 3 fint. Annars röstar jag på 4a (partiskt eftersom jag själv ska ha grönt, vitt och lite rosa)

Sen tycker jag det beror lite på årstiden vad som passar.

• pyrro

Vi hade Lavendel-lila, silver och svart (vitt räknade jag inte men dukarna var vita)
    Har igentligen lite svårt för ljusrosa men tillsammans med brunt blir det jättefint så det röstar jag på

• lyckligbrud2011

Tack för era åsikter! Vi gifter oss i augusti nästa år..

• naturtanten

lista hur ni tänkt dekorering och tänk praktiskt vad som kommer att vara med och vilken färg det har... har ni tänkt blomarrangemang på borden till exempel så kommer ju grönt per automatik bli en del av temat... likadant i brudbuketten...brunt blir lite mörkare och kanske mer "höst" medan silver gör det ljusare... o så vidare..

• Greeneyes

Vi kommer att ha ljusrosa, svart och lite bling/silver som accent, är supersnyggt ihop! Ljusrosa och brunt är också jättefint, men lite mjukare

• lyckligbrud2011

tack för alla förslag, svårt det här.
    Naturtanten - oj, så långt har vi inte riktigt kommit men visst är det bra att ha det i åtanke inför färgval. Vi har nog tänkt ha murgröna över borden, vita ballonger bakom om/ som båge ev samt blommblad eller blommor utspritt samt "diamanter"..

• Fenixx

alla kombinationer är fina.

men tycker 2 eller 4.

• lyckligbrud2011

Just nu lutar det mot 1 eller 4. Alt ljusrosa,ljusbrunt  brunt och kanskesilvergrå.

• naturtanten

men då har ni ju egentligen grå o rosa som huvudfärger?? mkt fina inbjudningar!! sen kan ni väl änvända silver vitt o grönt som accentfärger utöver dessa kanske?? tänker osökt på miranda nallar när de e grått o rosa... mkt fint...

• lyckligbrud2011

Naturtanten.. L<ite otydlig där, det här är så våra inbjudningar kommer se ut men kanske med andra färger :) Men ditt tips var bra på att ha de som huvudfärger och de andra som accent färger!

Svar på tråden Färtema - vad tycker ni?!