• Linaaa

Uppsalabrudar 2011

Hej alla ni som planerar bröllop nästa år 2011! Ni är där jag var för ett år sedan mycket skoj planering framför er. Jag gifte mig i Uppsala i lördags (14 aug) och vi hade en helt fantastisk dag.

Jag har sett att ni tidigare hade en tråd påbörjad som nu är stängd då det gått över 3 mån.

Jag delar iaf gärna med mig av mina erfarenheter med cateringfirma fotograf mm.

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2011
  • Fårävvör

Lilly i stockholm var helt fullbokade med brudklänningsprovningar nu på lördag, och nästa lördag har de stängt. så därför ska vi dit på tisdag efter jobbet istället... Jag jobbar i Uppsala men min sambo i stockholm, så det blir inte allför avigt att ta det på en vardag ändå! För övrigt har jag ingen koll på butikerna i stockholm...

• Sörön10

Jag bara njöt när jag var hos Ingvors i Norrtälje! Helt underbart trevlig kvinna, vackra klänningar! 

• Fårävvör

Sörön: va roligt! Jag ser verkligen fram emot imorrn! =)

• mrsJR
    Linaaa skrev 2010-10-28 20:39:30 följande:
    Om du bor i Stockholm skulle jag rekomendera Garamaj! Jätte fina klänningar, dyra men bra för insperation!
    Dit ska jag faktiskt gå, älskar deras lite modernare design. Kanske hittar "the one" där
  • Fårävvör

Eftersom jag har noll koll på hur dyra olika märken är, vilken prisklass ligger Garamaj på ungefär? Var inne på deras hemsida och gillade ganska många...

Linaaa skrev 2010-10-28 20:39:30 följande:
    Om du bor i Stockholm skulle jag rekomendera Garamaj! Jätte fina klänningar, dyra men bra för insperation!

• Linaaa

Jag har för mig att de ligger mellan 12-20 000.

• LYCKA2011

Någon som vet vad NIXAs klänningar ligger på för pris??

• Sörön10
    LYCKA2011 skrev 2010-11-01 11:44:02 följande:
    Någon som vet vad NIXAs klänningar ligger på för pris??
    Jag provade en jättevacker hos Ingvor som var av de dyrare slaget och den låg på ungefär 6000 har jag för mig. Dyrt för att vara Nixa alltså. Tror de ligger från 3000 om jag inte minns fel! Nån får gärna rätta mig! =)
  • Fårävvör

När jag var där i helgen såg jag en rea-klänning som kostade 1400 (lång, riktig brudklänning men endast det exemplaret hon hade inne). De ordinarie klänningarna började på ca 2900 tror jag. Den dyraste jag provade kostade 4500, men kan tänka mig att det fanns några stycken som kostade lite mer än så. Så det Sörön säger stämmer nog.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2011