AnnC81 skrev 2011-04-14 10:11:54 följande:
Men när gifter ni er Aasa 81? Vi fick reda på vilken präst och kantor vi skulle ha för flera månader sedan.. men så gifter vi ju oss nu i maj också. Ska träffa prästen idag faktiskt, så vi kan få ordning på vigselprogrammet. Det är inte långt kvar för oss nu!!
Allt flyter på, förutom att min pappa är och har varit väldigt sjuk (ålderdom) på sistone, så det är osäkert om han är frisk nog så han kan vara med.. och OM han är frisk nog fysiskt så oroar jag mig för att han inte kommer vara sig själv. (det är lite till och från som han lever i en helt annan värld...) jag önskar att han är frisk och sig själv på vår bröllopsdag. Ett orosmoment är det iaf.. men det ska väl ordna sig.
Vi gifter oss i början av juli och eftersom det är semestertider, så tar det väl lite extra lång till för dem att pussla ihop semesterscheman tror jag....Spännande för er, då är det ju inte lång tid kvar nu:D Hoppas att din pappa har en bra dag...men det är ingenting att oroa dig för, försök njuta av tiden här innan och dagen D...även om det kanske kan vara svårt.
Jag har aldrig varit inne i kyrkan som vi har bokat, så det ska bli riktigt kul att träffa prästen och titta sig omkring:)
Även om det är kortare tid kvar för oss, än för er...så börjar det kännas lite på allvar nu när man beställt blommor, börjat kika på tårtor m.m.
Men vad ska man göra av all tid som man lagt på detta efter att man har gift sig?!? Känns som man kommer att få riktigt mycket fritid då:) ...