• weddinginlove

Smink och hår på samma ställe eller hemma

Jag tycker jag har varit inne på *TUSEN sidor med brudpaket, brud´sminkning och uppsättningar.
    Priserna skilljer sig och det är svårt att välja.

Jag behöver få hår och smink fixat, helst skulle dom komma till oss i Nacka strax utanför Stockholm.  Vilket ställe ska jag välja??

• Svar på tråden Smink och hår på samma ställe eller hemma
  • sthlm2011

Vi har valt Lina&Linda man kunde själv bestämma var man ville få det fixat..

• Louizah

Min kompis som ska gifta sig nu i höst kommer att ha Sandra Elizah. Hon kommer dit vi är och ska även fixa mig. Jag har träffat henne och hon är jätteduktig. Jag var med när min kompis gjorde prov makeup. Tror hon håller till mest i Stockholm.

• Kärlek är tålmodig

Jag har bara blivit provsminkad och gjort håruppsättning ännu men jag ska ha Ulrika Gedin.. Hittills är jag supernöjd med resultatet.. Hon åker hem till oss, jag bor en bit utanför Stockholm så Nacka tror jag absolut hon åker till!!!

Lycka till..

• weddinginlove

Ulrika var tyvärr redan bokad vårt datum.

• orkidéerna

Jag mailade Ulrika Gedin för snart en vecka sen men har inte fått ngt svar.. Fick ni svar snabbt från henne?

• Madeleinefrisör

Hej hej Jag heter Madeleine och är 20 år, jobbar som frisör i älta och i Enskede. Jag brinner för mitt jobb, speciellt för bröllop, smink och uppsättningar. Jag kommer mer än gärna Ut och hjälper på plats, har tillgång till engen bil. Vill du veta mer om mig får du jättegärna höra av dig Till mig på Madeleine@salongvillarp.se eller 0735 132712 eller skriva här såklart :) vilket datum är bröllopet? Ha en fin dag Madeleine villarp

Svar på tråden Smink och hår på samma ställe eller hemma