matchar alla sina kläder???
Jag ska ha en dräkt..... och min m2b kostym. ska hans slips ex matcha min dräkt, ser det fult ut om det inte matchar?
Jag ska ha en dräkt..... och min m2b kostym. ska hans slips ex matcha min dräkt, ser det fult ut om det inte matchar?
Det beror väl på hur man menar. Jag skall ha vit aftonklänning (ej stor balklänning) och min m2b kostym med väst och kravatt. Västen och kravatten är silvergrå så det matchar ju inte klänningen, men det passar bra ihop. Skall du ha en färgad dräkt är det kanske bra att kolla så att inte färgerna skär sig, men i övrigt så måste man ju faktiskt inte matcha precis allt
Nu ska jag nog ha en vit klänning, men skulle jag ha en färgad skulle jag nog inte vilja att han har samma slips. Lite "ha-samma-träningsoverall-på-campingen"-varning för mig.
Sen håller jag med Vinter10 om att det man har på sig ska passa ihop, så att man blir ett snyggt par, men jag tycker inte man ska försöka matcha enligt ett färgtema.
Nej inte direkt, det enda jag tänkt på är väl att eftersom jag har en Ivoryfärgad klänning så bör nog min sambo inte ha en kritvit skjorta, för då kan min klänning se lite solkig ut i jämförelse. Ungefär som att jag inte heller har kritvita skor.