• Hejkarenina

Fotobok

Är det någon som gjort en fotobok digitalt med sina bröllopsbilder. Såg att fujifilm hade en man kan göra på nätet men jag vill ha en mer exklusiv och lyxig med hårda och fina pärmar. Karin

• Svar på tråden Fotobok
  • sms å fotboll

Jag gjorde en sån till min kompis med bilder från hennes möhippa. Jag vill minnas att de pärmarna var håra och klädda med grått tyg. Superfina tyckte jag. Det finns kanske olika modeller.
    Däremot ska man komma ihåg att de skrivs ju ut på fotopapper så om man tar mycket på bladen så blir det onekligen lite fingeravtryck.

• Hejkarenina

Du kommer inte ihåg vart du gjorde denna bok??

• sms å fotboll

Jo, Allfoto i Kristianstad men de använder Fujifilms system. www.allfoto.se/

jag hämtade ut min i butiken men de kan kanske skicka den på posten. Lite osäker.

• annab10

photohome.se har fått bäst betyg och de är kanonsnygga och billiga, superlätt att göra i deras gratis program

• julbröllop2010

¨Jag gör mycket fotoböcker via fujidirekt.se Dom blir jättefina, du får fixa layouten själv, enkelt! Lägga till text, välja olika bakgrunder och ramar runt korten. Man får välja mellan hård pärm och mjuk pärm. Kostnaden varierar beroende på hur många sidor du vill ha i boken. Jag gjorde en 30-sidig bok sist och den gick på runt 400kr.

• fibobs

julbröllop2010 skrev 2010-09-02 19:19:30 följande:
    ¨Jag gör mycket fotoböcker via fujidirekt.se Dom blir jättefina, du får fixa layouten själv, enkelt! Lägga till text, välja olika bakgrunder och ramar runt korten. Man får välja mellan hård pärm och mjuk pärm. Kostnaden varierar beroende på hur många sidor du vill ha i boken. Jag gjorde en 30-sidig bok sist och den gick på runt 400kr.

Jag jobbar dagligen med dessa böcker....tycker att det är ett enkelt och bra sätt att få Minnesbocker i hög kvalité.
    Inte så dyrt och snabb leverans.

• Sanna2010

jag kollade upp vilka som bäst betyg när de gäller fotoböcker på nätet. Dvs programmet du gör boken i, kvalite osv

Då var snapfish.se väldigt bra! Jag gjorde en fotobok från en lång semesterresa och jag tycker det blev väldigt bra. Jag tror även att de har lyxigare varianter än den jag gjorde...

• TomasH

Hej!

fotoklok.se har en exklusivare variant av fotobok som är speciellt för bröllop.

kolla på denna sidan http://fotoklok.se/produkter.php#

Dom har väldigt snabb leverans också.

// Tomas

• ConnyD

kul att se att testens två högst placerade var de som jag rekomenderade. känns som jag valt rätt för alla mina fotoböcker både till kunder och egna.

Svar på tråden Fotobok