• Fenixx

Nu är man gift!!

Hej allihopa!!!
    Nu är man Fru! vi hade en helt fantastiskt dag på alla sätt! allt gick perfekt, helt otroligt.
    vädret har man ju varit lite orolig över men vi fick sol och blå himmel som jag hade önskat.

Vi hade medeltida/sagan om ringen tema och alla gäster utom 4st var klädda i temat, så var ju kanonskoj att få se hur fina alla var.
    Vigseln hade vi ute på fästningens bakgård vid ett vattenvalv och vi skålade i gott äppelvin.
    sen blev det medeltida buffe, som var såå gott. och tårtan var gudomlig!

och blev tal, spex och ett medeltida band som var sååå bra med musik och komiska inslag.
    sen fick min man en riktig hälsning från hans hockeylag HV71 och hans fotbollslag Chelsea och vi fick en tavla med bild och hälsning med autograf från Robert gustavsson som vi båda älskar!!

sen hade vi en rejält fest med alla våra nära och kära hela natten lång. alla hade sååå skoj.

så vi är sååå nöjda med dagen, blev verkligen en lycklig saga om ringen.

några bilder finns i mitt galleri.

• Svar på tråden Nu är man gift!!
  • Humlan66

Men Åhhh GRATTIS GRATTIS GUMMAN !!

Va vackra ni va och va KUL att allt gick precis som ni ville =) Va lyckat och roligt

så länge som du suttit här med oss andra och planerat och nu är det gjort =), Visst är det konstigt hur fort tiden går ändå ? Har tänkt på dig må du tro , även om jag inte vart så aktiv på senaste tiden på BT

NJUT av varandra nu =)

• Fenixx

ja helt otroligt att vi äntligen har gift sig nu efter våran låånga planering humlan.

• xaniara

Grattis, ni ser väldigt lyckliga ut! :)

• Wyrdsister

Grattis till er båda!

Jätte fina foton, kul när det blir som man drömt om. :)

• Fenixx

tack ska ni ha, det blev verkligen ett sagobröllop!

Svar på tråden Nu är man gift!!