Min galna möhippa.....
Äntligen!! hade börjat misströsta och fått lite klump i magen -tänk om det inte blir nån möhippa...MEN, vaknade lördag morgon av syrrans röst nerifrån (ingen ovanligt, hon brukar komma tidigt o väcka oss slöisar, men hon skulle ju jobba!!) och sen hördes sirenen! (tänk hockeymatch) Då förstod jag... sen klampa hela brudligan uppför trappen.. Trodde jag skulle kräkas när jag såg kläderna för dagen;) Gin o tonic i bilen, ner på stan, hotellfrukost för oss alla ;) Fick fem låtar jag skulle öva på, sedan åkte magskylten fram... jag skulle vara Jukebox..-välj en låt jag sjunger för en femma. Detta varade under hela dan. Efter frulle- Poledance... Hållå va snygg jag var hahaha.. svart tajt body o illrosa spetstanga (160 cm,80 kg) men det bjuder jag på..Rekommenderas! Kanonroligt!Vidare till Furuvik, bla höghöjdsbana, försöka få folk att betala för fotbad (hatar fötter) mm.mm. Senare middag med brudarna. Vilken dag! Hoppas ni får lika roligt på era möhippor! Snart är det vigsel (18.e) Nervös......