40dagar kvar =)
nu är det bara 40 dagar kvar! Vi ska prov sminka oss denna och nästa vecka, ska bli kul. Har en idé om hur jag vill se ut, får se om det blir så eller om make-up artisten har andra idéer =)
Vi beslutade ganska sent att vi skulle ha festprogram, dom gick fort att göra utseendemässigt. Sen tog färgen i skrivaren slut. Nu är nya beställda samt lite finare papper att skriva ut på, så till helgen blir det nog en pyssel kväll.
Vi måste skriva placeringskorten. Turligt nog skriver jag som en kratta så jag får vika program istället-säger jag nu iallafall.
Jag hittade mina skor i fredags.
Det som är kvar är roliga saker, jag bokar in ansiksbehandlingar och fotvård. Har värdens hårigasete ben men om jag vaxar nu så hamnar jag nog i för kort stubb för att vaxa eller?? Kan ta en ride med hyveln så jag inte skrämmer bort min blivande =)
Färga håret ska jag göra, har inte bestämt mig angående lösögonfransar. Jag brukar ha det, sånna som man limmar fast en och en. Vet inte varför jag tvekar... Det är korta fransar, bara 8mm så det är inte diva-fransar.
Hur som helst snart ska jag bli fru!