• loveyouforever

Mats Åstrand(fotograf)Gävle.

Nån som har anlitat honom till att ta bröllopsbilder?
    Hur var/är han som fotograf?
    Blir bilderna fina?
    Vad kostade han för ca 1 timmes jobb?
    Vi har vart i kontakt med honom men han visste ej om det datum vi ska gifta oss var ledigt för hans del men han ska återkomma.

Lotta

• Svar på tråden Mats Åstrand(fotograf)Gävle.
  • loveyouforever

*Puffar*
    Ingen som vet nåt om honom?

• loveyouforever

Han har sagt ja till att ta våra bröllopskort..

• loveyouforever

ingen som haft mats som fotograf på den stora dagen???

• loveyouforever

Konstigt att det bara är jag som ev ska anlita honom.
    Gävle är ju rätt stort men ingen mera har haft samam tanke att anlita/anlitat honom.

• Heloise

loveyouforever skrev 2010-09-18 16:00:15 följande:
    Konstigt att det bara är jag som ev ska anlita honom.Gävle är ju rätt stort men ingen mera har haft samam tanke att anlita/anlitat honom.

Jag var i kontakt med honom, men min mans syster är väldit duktig  på att fotografera och erbjld sig att ta korten, så då valde vi henne, hon gav os fotograferingen i present dessutom. Jag gillade hans stil och de bilder som man fick se i galleriet, han är säkert väldigt duktig. Jag tror att de flesta i Gävle väljer fotograf som de gör när de väljer frisör och kläder i vardagen dvs  samma som alla andra, i fotograf fallet Gimlins...

• Julibrud2011

Jag letar fotograf och vill gärna veta något om honom! Framförallt priser förstås..
    Ringde och pratade med en supertrevlig man i Hudik, som hade jättefina bilder på hemsidan. Men om man skulle ha ett bröllopspaket inkl. en bok, hamnade man på 18.000 ... inte vår budget kan jag säga.

Gimlins är de sista jag skulle välja, då låter jag hellre någon i bekantskapskretsen ta alla bilder. Jag vill ha personliga bilder med känsla i, och det tycker inte jag direkt att de lyckas med.

• Em höstbrud

Björn Mattisson - Arbetar du bara i Gävle eller fungerar orterna runt omkring också? Och vad är ett mycket rimligt pris? Är nyfiken :)

• loveyouforever

Julibrud2011:

Kolla länken nedan så ser du lite info om mats åstrand.
    Ring honom sedan om ni blir intresserade och be att få prislista.
    Hur han är som fotograf vet jag inte än men han eller hans kollega Ida ska ta vårt bröllopskort den 9 oktober och vill du ha mera info om dom sedan kan jag återkomma?

www.frilansfotograf.nu/

Lotta

• Julibrud2011

loveyouforever skrev 2010-09-20 16:46:12 följande:
    Julibrud2011: Kolla länken nedan så ser du lite info om mats åstrand.Ring honom sedan om ni blir intresserade och be att få prislista.Hur han är som fotograf vet jag inte än men han eller hans kollega Ida ska ta vårt bröllopskort den 9 oktober och vill du ha mera info om dom sedan kan jag återkomma? www.frilansfotograf.nu/   Lotta

Det vore jättesnällt!

• loveyouforever

Julibrud2011:jag åter kommer efter bröllopet och berättar hur bilder mm blev.

• Julibrud2011

loveyouforever skrev 2010-09-20 19:13:28 följande:
    Julibrud2011:jag åter kommer efter bröllopet och berättar hur bilder mm blev.

Verkar ju jättebra om man kollar hemsidan!  Men vad fick ni för pris?
    Lycka till 9/10! =)

Svar på tråden Mats Åstrand(fotograf)Gävle.