• gunge

vart köpa Lisbeth dahl paraply ??

Någon som vet vart man kan köpa Lisbeth Dahl paraply i närheten av Gbg ?? Eler nån bra hemsida som inte är för dyra ??

• Svar på tråden vart köpa Lisbeth dahl paraply ??
  • Lillskoj

Det ligger ett till salu på Köp och sälj...

• gunge

jag vet =) Har mailat dom men man vet ju aldrig om de radan är sålt..  OCh hade helst av allt velat va ett vin rött...

• prickigkatt

Jag har sett att Josephsons på korsgatan/kyrkogatan i Göteborg säljer! Du kan ju ringa och kolla.

• lule

Det ligger en butik på kungsgatan, kaserntorget, precis ovanför 7-eleven, blomster/inredningsbutik.

• Tillsammans2010

Jag har ett om du vill köpa det!
    Det är iochförsig ivory-färgat. Men oanvänt, bara varit med under fotograferingen i solsken. 200 spänn, finns i Göteborg. Hör av dig om du är intresserad.

• tomlinn

Vi köpte våra på http://www.systerlycklig.se/. jag har för mig att de sa att de kan beställa hem en modell du vill ha om du ser den på lisbeth dahls hemsida, men att det måste vara årets modeller isf.

• gunge

Tack för alla tips =)

Fanns både på blomster/inredning butiken på kungsgatan och på Josephsons.. dock va de rätt dyrt på första affären och på josefssons fanns de bara i Lila.. Men jag hittade på Henrikssons på Korsgatan... 215:- Helt ok =)=)

Svar på tråden vart köpa Lisbeth dahl paraply ??