• torildsdotter

Rea på/billiga tärnkläningar

Är det någon som kan tipsa om ställen i Stockholm där man kan hitta billiga tärnklänningar? Någon som hört om rea någonstans?

Tacksam för alla tips!

• Svar på tråden Rea på/billiga tärnkläningar
  • cityalven

tre nog helt oväntade affärer som jag skulle vilja föreslå (det beror såklart helt och hållet på vilken stil du ska ha på bröllopet) är företaget Vila som i vissa av sina butiker har fina klänningar. Salt som ligger på Drottninggatan förbi åhlens och HM brukar ha fina klänningar från massa olika märken. Samt en butik som heter ICE ligger också på drottninggatan och har ett mycket varienade utbud. Allt från Clubwear till jättefina coctailklänningar  som sagt fina klänningar men inte "balvarianten"

så alla exempel är på alternativa affärer istället för bröllopskällan och scala...

Det brukar dock hända att skala också har viss utförsäljning vilket man borde spana in. De har traditionella klänningar.

Hoppas att jag inte virrat till det total och lycka till med shoppingen!

söker du efter enbart traditionellt så föreslår jag scala och så kan du titta på ICE om du har tid över:)

• vicke74

Bridal outlet i Ropsten har klänningar till bra priser och trevlig personal.

• torildsdotter

Tack för tipsen! Det jag letar efter är kortare klänningar, typ cocktail, så jag flera av förslagen låter lovande. Ska ge mig ut och leta! :)

• uppochhoppa

i sergelgången finns en butik som då och då har billigare coctailkänningar. Kolla annars zara och mango!

Svar på tråden Rea på/billiga tärnkläningar