• Challan83

Hjälp till inbjudningskortet!

Hej,

jag håller på att pyssla med inbjudningskorten till vårt bröllop. Jag har sett andra kort som har "mallar" med fina blommor. Problemet är att jag inte kan hitta något sådant. Word har absolut ingenting fint att välja på och nu står jag handfallen och vet inte vart jag ska leta. Kan ni hjälpa mig?

Ett förslag på "blommor" som jag menar:

http://www.projectwedding.com/photo/browse?photo_to_show=182002&tag=invitations&thumbs_page=29

• Svar på tråden Hjälp till inbjudningskortet!
  • african love

Har du tittat om Publisher har några bra mallar?

• Challan83

Jag har inte publisher... =( Kan man ladda ner det gratis någonstans?

• TrollMirre

Har du photoshop finns det massor med vackra blom-penslar att dra ner gratis :)

• Challan83

>> Troll Mirre, jag har lyckats ladda hem photoshop nu men jag har ingen aning om vart jag hittar alla dessa vackra blompenslar. Hur hittar jag dom?

• TrollMirre

Google, sök photoshop brushes så kommer det upp massor. Dom sparar du i en mapp, och i photoshop sen så laddar du in dom från den mappen bara :) Får du problem med det finns det många bra filmer på youtube som visar hur man gör... (vet ju inte hur hajj du är på sånt ;) )

• Challan83

Tack underbara du, nu har jag lyckats få rätt på det och har massor med alternativ! Tack!

• TrollMirre

Kul att kunna hjälpa till :)

Svar på tråden Hjälp till inbjudningskortet!