Söker tips på bra band & discjockey i Göteborgsområdet?
Hej vi gifter oss i Maj 2011 i Göteborg och festen kommer vi ha på Långedrags Värdshus... Nu söker jag tips på bra band eller discjockey?
Hej vi gifter oss i Maj 2011 i Göteborg och festen kommer vi ha på Långedrags Värdshus... Nu söker jag tips på bra band eller discjockey?
Jag har varit runt och kollat lite hemsidor och hört mig för och det verkar som många gillar 2 of a kind eller två live samt michael abrahamsson verkar bra. Frågan är om man ska ha band eller bara en eller två som spelar eller bara dj? Bra band kostar ju också skjortan :/ typ 20 000 och uppåt phuuu det är för mycket för vår budget....
Vad för slags band är det du är ute efter?
Discjockey OCH levande musik (trubadur kanske)...kan det vara nyckeln till succé för en lyckad musikkväll tro?
Jag skulle vilja tipsa om en kille som jag vet är grymt uppbokad och grymt bra också, Björn Nilsson. Vet även om en kille som spelar i band med som gör bröllop, Mikael Bengtsson.
jag kan varmt rekommendera 2nd sickjazzband som inte bara spelar sväning frank sinatrajazz, utan mer djungeljazz och även en del stora hitar som "call me al" och "i will survive" mm. får verkligen taket att lyfta! trumpet, trombon, bas, gitarr, trummor
och sång.
henrik johnsson heter kille som du kan kontakta, bandet finns i GBG.
johnsson.henrik@gmail.com
Återigen tack för alla fina tips!