• Gaya

DJ - Bohuslän eller Göteborg - sökes!

Hej, är det ngn som har ngt bra tips på en mycket duktig DJ som är verksam i Bohuslän eller Göteborg? Jag ska gifta mig i Smögen i juni och söker en niiice DJ för festen... Håller tummarna för att ni har en massa fin fina tips till mig!  

• Svar på tråden DJ - Bohuslän eller Göteborg - sökes!
  • Gaya

Tack snälla du! Ooo I like him!!! Helt i min smak. Han har en ljuvlig röst, verkar vara en skön person och erbjuder ett mkt intressant helhetskoncept. Har du anlitat honom eller vet du andra som har det? Hur är han att "jobba med"?

• MariaHåkanOktober2010

Hej,

Vi hade ju honom på vårt bröllop nu i oktober. Utmärkt val om jag får säga det själv och om man tittar på våra gäster som var uppe på dansgolvet och trängdes :)

Mycket trevlig att ha att göra med och mycket stilig ung man. Kändes superseriös och inga divafarsoner.

Innan bröllopet hade vi möte där vi planerade bröllopsdagen plus att vi hade telefonkontakt. Många frågor blev det under vägen ;) men som sagt, väldigt trevlig och kompetent kille.

Heldagsgrejen var superbra i och med att vi hade så mycket att tänka på ändå. Han fixade ju allting men sladdar och grejer, samt dj och livemusik om vartannat.

Han stannade till 02 och då hade nästan alla gäster gått hem så det blev lagom.

jag råder dig att ta kontakt med honom. han är lätt att prata med och inga frågor känns för dumma (trots att jag hade en lista på ett tjugotal frågor hehe). lycka till!

Svar på tråden DJ - Bohuslän eller Göteborg - sökes!