Kan detta fungera som brudbukett?
Ramlade över en sånhär bukett i en lokal blomsterbutik och jag tyckte den var superfin! Är detta något man kan ha som "brudbukett" tro?
tistel.net/img/757e4643-e01d-4aa1-8d32-1ec69a881419/BOU06_141.jpg
Ramlade över en sånhär bukett i en lokal blomsterbutik och jag tyckte den var superfin! Är detta något man kan ha som "brudbukett" tro?
tistel.net/img/757e4643-e01d-4aa1-8d32-1ec69a881419/BOU06_141.jpg
Klart man kan. Den var jättefin!
Självklart!! Jätte fin =)
Då jag själv är rätt kort och liten så tyckte svärmor att jag inte skulle ha en så stor eller "rund boll-liknande" bukett och jag tror hon har rätt. Min blivande man är 2 meter lång så en boll i handen kan nog göra att jag ser lite kortare ut bredvid honom också.
Har sett brudar med liknande buketter och har alltid tyckt att de varit så fina och den där fastnade jag verkligen för! Tyckte den var superfin!
Wow, den var jättefin! Den tycker jag absolut att du kan ha ;)
Tack för svar! Vad kul att fler tycker den är fin!
Frågan är nu när man ska beställa den... Jag ska gifta mig den 11 dec... Man kanske inte behöver vara ut i så supergod tid när det "bara" är en vanlig bukett?
Ja, det är nog sant. Ska ringa idag och höra mig för och eventuellt beställa
Klart du kan..den va riktigt fin..
Beställde den nu, vilken tur jag ringde eftersom kallor bara togs hem på beställning
Hmm, kom att tänka på en grej... Jag beställde den till den 11/12, alltså bröllopsdagen, visst ska man göra det va? Man brukar väl inte hämta ut blommorna dagen före? Eller?