• navigator

glittriga pumps?

Bröllopet i december närmar sig och nu är det dags att börja leta skor. Jag vill ha ett par enkla pumps med 1-4 cm klack, men jag vill att de ska vara silvriga och glittra ordentligt=). Någon som har sett något som passar in i min beskrivning? Hittar jag inga glittriga får ni gärna tipsa om silvriga.
    Tack på förhand!

• Svar på tråden glittriga pumps?
  • Malla och Mojje

Jag har sett ett par på Bianco faktiskt. Stämmer in rätt bra på din beskrivning. Jag kan gärna maila en bild till dig om du har en mail!

• Kiwiplay

Såg ett par på Åhlens, typ massa silvriga paljetter. Mins inte om de var med öppen tå. Lycka till!

• navigator

Kiwiplay skrev 2010-10-14 19:40:17 följande:
    Såg ett par på Åhlens, typ massa silvriga paljetter. Mins inte om de var med öppen tå. Lycka till!

Minns du hur hög klacken var ungefär? Kan inte hitta dem på ahlens.se men får kolla i butiken.
    Tack för alla svar! Massa fina glittriga skor men tyvärr är det många med hög klack, fixar inte det riktigt=). Tar gärna emot fler tips!!

• liiine89

Jag ska också gifta mig i december och har ännu inte hittat skor. Hehe! Och jag är också ute efter ett par silvriga pumps, fast jag hade helst velat ha kilklack, eller en bredare klack.. Fast det är svårt att hitta dock. :/

• Maxiander

Snyggt!!! Har tyvärr inga tips men lycka till! Och så får jag önska er ett fantastiskt bröllop också!

www.maxiander.se

• Silver lining

www.paradoxlondon.com/Benjamin_Adams/shoes_pa...

Jag har haft dessa pa mig (den staengda modellen)  till min klaenning - Haller med Tinkerbelle: de aer jaette fina!!! ser jaette fint ut naer de tittar fram under klaenningen!

Kanske aningen obekvaema, ...men det far man vael sta ut med....

Svar på tråden glittriga pumps?