• Linnea1976

Bög?

Min kille säger att han inte tycker om att gå på strippbar och kan inte heller förstå hur andra killar kan bli tända på tjejer som strippar. Är min kille bög? jag trodde alla hetro killar tycker det är spännande att se tjejer strippa.

• Svar på tråden Bög?
  • pyrro

Vad har det med bög att göra....frågan är väl om han tänder på DIG??
    Sen är det ju intre säkert att han är helt ärlig heller...

• Moster Stina

Tror faktiskt vissa killar tycker det bara är fånigt. Och nog kan nog de vara hetero för det. Många tjejer tycker ju det är jätteläckert med killar som strippar med...men jag t ex, skulle BARA tycka det vore pinsamt och konstigt. Finns också killar som verkligen inte förstår vad för sorts underkläder som är sexiga. Detta är kanske rätt ovanligt. Men jag har en syster som önskade sig av sin VÄLDIGT heterokille, snygga underkläder. Hon fick en fruktansvärt ful hudfärgad tant-bh! Vad jag vill säga är att vi alla nog är lite olika med vad vi gillar. Jag känner mig VÄLDIGT hetero, men är totalt ointresserad och fattar NOLL när kompisarna pratar om killar med en snygg häck.

• blomtroll
    Moster Stina skrev 2010-10-13 08:07:14 följande:
    Tror faktiskt vissa killar tycker det bara är fånigt. Och nog kan nog de vara hetero för det. Många tjejer tycker ju det är jätteläckert med killar som strippar med...men jag t ex, skulle BARA tycka det vore pinsamt och konstigt. Finns också killar som verkligen inte förstår vad för sorts underkläder som är sexiga. Detta är kanske rätt ovanligt. Men jag har en syster som önskade sig av sin VÄLDIGT heterokille, snygga underkläder. Hon fick en fruktansvärt ful hudfärgad tant-bh! Vad jag vill säga är att vi alla nog är lite olika med vad vi gillar. Jag känner mig VÄLDIGT hetero, men är totalt ointresserad och fattar NOLL när kompisarna pratar om killar med en snygg häck.
    Håller helt med Moster Stina! OT, men skönt att veta att det inte är bara jag som inte hänger med när ens vänner börjar diskutera snygga häckar.

Förstår inte hur strippande och att vara bög hänger ihop? Alla människor gillar inte samma saker, oavsett om man är hetro eller homo.

• Emblas Mamma

Håller med, alla killar gillar inte strippor det kan jag garantera!

Min sambo tycker t.ex att högklackat är det fulaste och mest hemskaste som finns på en tjej, och egentligen skulle man ju kunna tro att alla killar tycker det är sexigt..

Men tydligen inte :)   (fast jag kommer ha högklackat på bröllopet ändå)  ;)

Jag tror inte alls han är bög för det, de hänger inte ihop.. Själv är jag tjej och kan tycka strippor är snygga och kul att se på ett tag.. men det är självklart helt olika!

• wiii
    Linnea1976 skrev 2010-10-13 01:49:20 följande:
    Min kille säger att han inte tycker om att gå på strippbar och kan inte heller förstå hur andra killar kan bli tända på tjejer som strippar. Är min kille bög? jag trodde alla hetro killar tycker det är spännande att se tjejer strippa.
    Hur tänkte du nu egentligen? Bara för att man har ett visst kön måste man väl inte tycka och känna på ett visst sätt? Är ju som att säga att alla tjejer måste gilla rosa annars är det något konstigt med dom?
  • Ezna
    Linnea1976 skrev 2010-10-13 01:49:20 följande:
    Min första tanke när jag läser detta är "Visst skojar du??!!"
    Ett av de knasigaste jag läst här på bt!!
    Inte kan du väl mena att du tror det på fullaste allvar??!

• Optimia

Tråden får mig osökt att tänka på visan "När *****mor har lagt de elva små *******"

(Om ni inte förstår varför jag satte dit stjärnor istället för ord, så är förklaringen den att jag TROR att BT och FL har någon regel om att man inte får spekulera om s.k. troll)

• passionsblomman

Ezna skrev 2010-10-13 11:36:42 följande:
    Min första tanke när jag läser detta är "Visst skojar du??!!"Ett av de knasigaste jag läst här på bt!!Inte kan du väl mena att du tror det på fullaste allvar??!  

Jag utgick också från att det var ett skämt.

Är det inte det?

• emeklund
    Optimia skrev 2010-10-13 11:55:46 följande:
    Tråden får mig osökt att tänka på visan "När *****mor har lagt de elva små *******" (Om ni inte förstår varför jag satte dit stjärnor istället för ord, så är förklaringen den att jag TROR att BT och FL har någon regel om att man inte får spekulera om s.k. troll)
    Haha, för det första, vad fick dig att tänka på den sången??

Och för det andra, varför får man inte spekulera om troll?? 

Måste säga att ditt inlägg skapade skratt och totalförvirring här hemma :)

Svar på tråden Bög?