Niini skrev 2010-10-13 12:28:20 följande:
Förstår d :) Skulle själv vara rätt frestad på häst o vagn men sambon är inte lika övetygad o dessutom vet man aldrig med vädret i maj o sen skulle det ta about 4 timmar att ta oss fgrån kyrkan till festlokalen :P
4 timmar är lite väl mycket ;)
Jag var med osäker på häst & vagn först, men såg att denna var ett riktigt proffs och kunde fälla upp en suflett över hela vagnen som hörde till ifall man ville, det såg ut som en askungenvagn och hemskt vackert :) Våran resa kommer ta ca. 1 timme , hoppas gästerna är förstående :)
Niini skrev 2010-10-13 12:28:20 följande:
Förstår d :) Skulle själv vara rätt frestad på häst o vagn men sambon är inte lika övetygad o dessutom vet man aldrig med vädret i maj o sen skulle det ta about 4 timmar att ta oss fgrån kyrkan till festlokalen :P
4 timmar är lite väl mycket ;)
Jag var med osäker på häst & vagn först, men såg att denna var ett riktigt proffs och kunde fälla upp en suflett över hela vagnen som hörde till ifall man ville, det såg ut som en askungenvagn och hemskt vackert :) Våran resa kommer ta ca. 1 timme , hoppas gästerna är förstående :)
Semlorna skrev 2010-10-13 12:33:44 följande:
Vi ska åka MC om vi kan ordna det och kommeri så fall hålla det hemligt för alla utom mina föräldrar som då får ordna med detaljerna. Vill se gästernas miner när vi kommer åkandes, haha.
Häftigt!
Jag tyker det är roligt med lite annorlunda faktiskt :)
Såg att några hade cyklat på tandemcykel och det tyckte jag såg oerhört romantiskt ut:) fast såklart lättare om man har kort klänning då ;)