• LOMARE

Nu är klänningen beställd, vinst eller förlust???

Nu är klänningen beställd och klar... Så nöjd med modellen, nu återstår bara att se om den är lika fin när den kommer, har beställt/vunnit en via tradera... Har hört många historier om detta sätt, men faktum är att de jag träffat i verkligheten har alla varit nöjda med resultatet. En del har tagit längre tid att få, men jag har ju ett år på mig. Jaja, 600:- är inte illa för en brudklänning, och inte hela världen om det strular till sig. Jag valde att chansa och nu håller jag tummarna!!!

• Svar på tråden Nu är klänningen beställd, vinst eller förlust???
  • 1700tal

Har du nån bild på den? Låter spännande, var den begagnad eller gjorde du ett jättefynd på en ny?

Vill oxå beställa min!!

• weddinginlove

Jag betällde en klänning från

http://www.dressale.com/

Den var välsydd, bra tyg, prisvärd. Kvinnan ringde t o m upp mig från Kina för att dubbelkolla strorlek och färg. Kom efter den tid dom sagt.

• LOMARE

Ja den är helt ny, de syr den efter mina mått. Ska lägga upp en bild i mitt galleri sen. HAr väl hört att kvaliten inte är lika bra som de dyrare, men det ska inte vara något som syns. Och tanken är ju ändå att man gifter sig en gång och då gör det inget om den inte håller i en massa tvättar m.m... Som sagt jag chansar, har ju tid på mig... Kolla tradera, man kan finna mycket via dem. Lycka till!!!

• katten89

Jag beställde min brudklänning från tradera, och den är otroligt vacker och välsydd, ser ut att ha kostat många tusenlappar:) Jag rekommenderar verkligen att beställa sin klänning från kina!

• LOMARE

katten89 skrev 2010-10-14 13:19:36 följande:
    Jag beställde min brudklänning från tradera, och den är otroligt vacker och välsydd, ser ut att ha kostat många tusenlappar:) Jag rekommenderar verkligen att beställa sin klänning från kina!

Kul att höra att det har funkat, ja jag tror på det här. Har haft många kontakter med dom och de är väldigt noga med måtten. Vem beställde du av?

• katten89

LOMARE skrev 2010-10-14 14:35:02 följande:
      Kul att höra att det har funkat, ja jag tror på det här. Har haft många kontakter med dom och de är väldigt noga med måtten. Vem beställde du av?

Jag beställde av Maggieklännig, tror jag de hette. Var mycket bra!

• Hoffsennanen Tottoplex

Åh vad spännande!!

• LOMARE

Ja spännande är det så nu får jag vänta 2-3 veckor om de håller tiden på reslultatet...Har tid på mig, men skulle så klart helst se att den var här nu.

• Hoffsennanen Tottoplex
    LOMARE skrev 2010-10-15 10:51:51 följande:
    Ja spännande är det så nu får jag vänta 2-3 veckor om de håller tiden på reslultatet...Har tid på mig, men skulle så klart helst se att den var här nu.
    Haha! otålig
  • Hoffsennanen Tottoplex

Hur gick det med klänningen?
    ( sitter och raderar massa gamla trådar)

Svar på tråden Nu är klänningen beställd, vinst eller förlust???