• keskis

Var kan man köpa enkla provisoriska snygga förlovningsringar?

Jag funderar på att överraska min sambo med en förlovningsring på hans födelsedag som är om 3 veckor. Men jag vill att vi ska kolla på ringarna tillsammans, alltså behöver jag en provisorisk förlovningsring! =)

Någon som har bra tips på vart man hittar snygga sådana som inte kosta skortan?

Har inte hans ringstorlek kan jag ju tillägga :S så skulle vara bra med en "unviersal-ring"!

Tacksam för alla svar!

• Svar på tråden Var kan man köpa enkla provisoriska snygga förlovningsringar?
  • keskis
    NeutronStar skrev 2010-10-15 08:11:39 följande:
    Glitter! =)
    Ska kolla upp det snarast =)
  • Karamellen

Vi hade inga provisoriska ringar
    Min sambo friade till mig i juli (2005) och det dröjde till slutet av november innan vi köpte några förlovningsringar

Förlovade är man ju ändå liksom. Sen blev han som skulle gravera ringarna lite förvånad då han fårgade "när ska ni förlova er?" och vi svarade, "det gjorde vi redan i juli"

Alla sätt är bra

• keskis
    Karamellen skrev 2010-10-15 11:26:26 följande:
    Vi hade inga provisoriska ringar Min sambo friade till mig i juli (2005) och det dröjde till slutet av november innan vi köpte några förlovningsringar Förlovade är man ju ändå liksom. Sen blev han som skulle gravera ringarna lite förvånad då han fårgade "när ska ni förlova er?" och vi svarade, "det gjorde vi redan i juli" Alla sätt är bra
    Aha, ja det var också ett sätt att göra det på =) =)
  • keskis

Kan meddela att jag inte hittade några bra ringar på Glitter, däremot på Guldfynd hade dom enklare silver ringar som kostade 149:-/styck! =)

Nu är det bara det där problemet med storleken kvar då :S

• NeutronStar
    keskis skrev 2010-10-16 10:24:34 följande:
    Kan meddela att jag inte hittade några bra ringar på Glitter, däremot på Guldfynd hade dom enklare silver ringar som kostade 149:-/styck! =) Nu är det bara det där problemet med storleken kvar då :S
    Vad synd... Jag har köpt mina där men det var ett tag sedan, de kanske har utgått ur sortimentet...
  • keskis
    NeutronStar skrev 2010-10-16 10:58:54 följande:
    Vad synd... Jag har köpt mina där men det var ett tag sedan, de kanske har utgått ur sortimentet...
    Aha, ja dom hade ringar men inga enlare som passar killar också :(.

Btw, skrev fel! Hittade ringar på Ur&Penn, inte Guldfynd! =)

• snorrehver

man kan låna hos smyckeaffärer för en deponeringssumma.

Svar på tråden Var kan man köpa enkla provisoriska snygga förlovningsringar?