• chex

fotograf i gbg

hej, nagon som kan rekommendera en bra fotograf i Gbg för bröllop i februari? skriv i gästbok om ni inte vill "namedroppa". bor utomlands sa är i stort behov av hjälp!

• Svar på tråden fotograf i gbg
  • Snigel Bee

Vi hade My på våran och jag va jättenöjd! Supergullig tjej som inte lovar saker hon inte kan hålla. Fick hur fina bilder som helst och riktigt sugen på fler fotograferingar med henne!

• fryser

vi hade aziphoto.se  kort som hon har tagit finns på min sida. vi är jätte nöjda o hon var proffsig o fick en att känna sig avslappnad inför kameran..

• ordinaryisle

Har tipsat om henne innan, finns en annan bra tråd här på forumet du kan kika in om fotograf i Göteborg. Men iaf. Jag skulle rekomendera Louise Pekkanen. Man kan se henens bilder på www.louisepekkanen.blogg.se . Har själv bokat henne!

• Erienne

Vår fotograf var Reimund Trost från Lumens Bröllopsfotografi och honom kan jag rekommendera varmt. Jag tycker att bilderna blev fantastiska (du kan spana in dem på Lumens hemsida). Han var med under både förberedelserna, i kyrkan och tog porträttbilder. Lycka till med bröllopet!

Svar på tråden fotograf i gbg