• Svar på tråden är desse skorna snygga
  • themandys

Dom är jättesnygga! Men ser ut att bli ganska obekväma efter ett tag, så det gäller att vara van vid höga klackar ;)

• Fröken Söt

Supersnygga! Önskar att jag kunnat gå i sådana en heldag.

Har du beställt från dem tidigare?

• Silver lining

Hej,

om jag far vara aerlig, och svarar Dig pa Din direkta frag, sa maste jag saega nej.

Tyvaerr; Smaken aer ju som baken och det aer ju ocksa en fraga hur mycket du taenkte laegga och sa; men jag haller med andra inlaegg: de ser ut att vara obekvaema, det ses aeven pa bilden pa modellen;
    Sen tycker jag ocksa att "laedret" eller materialet verka ses ut att vara "sa daer"... det syns rynkor och sa pa bilden...

Eftersom det aer roeda klackaskor inte rena "BRUDSKOR" sa kan du ju ha dem igen.....men det aer bara min asikt...

• MBLL

Jag tycker dom e skitsnygga.... men visst tänkte du ha dom i vitt eller missuppfattade jag trådstarten?
    Jag tror det blir jättebra om du är van vid att gå i klackar, jag hade inte klarat att gå i sånna men jag skulle gärna vilja!

• Niini

Snygga ja, men de ser "hårda" ut o jag tror ärligt inte att dom är särskilt bekväma.

• Tarja

Jag tycker inte om de här skorna eftersom de har svart undersida. Kommer att synas på långt avstånd. Annars ser de bra ut!!!

• JG x 2

Vill bara ge ett tips om den sida där jag brukar handla från och de är billiga och jag brukar vara supernöjd :D www.howcool.com Tänk bara på att det är från USA och tar lite tid att komma fram ... och att viss tullavgift tillkommer men det ser du i slutet på din order...

jag rekomenderar dem varmt :D

• JG x 2

mmaddee skrev 2010-10-20 17:39:05 följande:
    man tackar

Sko -o-man som man är så delar man gärna med sig av lite skojiga länkar :D

• mmaddee

JG x 2 skrev 2010-10-20 19:14:12 följande:
      Sko -o-man som man är så delar man gärna med sig av lite skojiga länkar :D

har redan handlat i från den sidan ni gav mig.
    kolla min nya tråd om skor

• pyrro

Jag skulle aldrig kunna gå i dom en hel dag (eller alls), men om jag kunde gå snyggt i sånna klackar så tycker jag det finns betydligt snyggare skor att välja på...

Svar på tråden är desse skorna snygga