• Fragola

fotograf i sthlm

Hej,
    jag undrar om någon har något bra tips på en bröllopsfotograf i Stockholm? En som kanske inte kostar skjortan men som är bra.

• Svar på tråden fotograf i sthlm
  • Linaaa

Jag kan verkligen rekomendera Richard på www.rafoto.se. Vi hade honom på vårt bröllop och är verkligen supernöjda. Vi hade honom i 4 timmar och valde 25 redigerade bilder gick på 4000 kr. Sen fick vi samtliga bilder högupplöst på CD skiva ca 2000 st.

• Fragola

Linaaa skrev 2010-10-17 10:30:22 följande:
    Jag kan verkligen rekomendera Richard på www.rafoto.se. Vi hade honom på vårt bröllop och är verkligen supernöjda. Vi hade honom i 4 timmar och valde 25 redigerade bilder gick på 4000 kr. Sen fick vi samtliga bilder högupplöst på CD skiva ca 2000 st.

Hej Linaaa!
    Jag googlade honom och då kom det du skrivit på bt upp, hoppades på att su skulle ha några bilder från bröllopet.
    Jag har varit inne på Richards hemsida och fått hans prislista. Han har fina bilder och bra priser.
    Tänkte höra med dig om du har några bilder jag kan få se. Vet du om han har F-skattsedel?

• Linaaa

Fragola, jag kan maila några bilder till dig om du vill.

• themandys

Vi kommer att ha 2brides.se/ som fotografer. De är helt fantastiska, och man får dessutom två fotografer till samma pris som man normalt betalar för en. :)

• Wivvi

Vi hade fotograf Carin http://www.fotografcarin.se/
    Fantastiska kort, bra paketpris för bröllop och en trevlig och proffsig människa som det var trevligt att ha med under dagen.

• Sanna2010

vi hade oxå www.rafoto.se och vi är verkligen nöjda med honom! De va många gäster som frågade om vart vi hittat fotografen för de tyckte han va så härlig

• jojjo2010

I sommras hade vi Fotograf Malin Norlén och henne kan jag verkligen rekommendera.

• Nalinie

malin norlén vi har bokat henne www.malin-fotograf.com

• blomz

Jag tycker verkligen nte att rafoto är värd den beräm han får.
    Vi kontakade honom för att se om han var ledig samt att boka ett första möte, så att vi kunde se vem han var och hur hans upplägg såg ut och det viktigaste av allt - få en känsla för honom och se om han passade oss som fotograf. Sedan ville vi självklart att han skulle se vilka vi var och få en känsla för honom.

Men han ville inte boka in nåbgot möte försen 2 veckor innan vigsel.
    Men vad gör man då, om man känner att det inte "klickar" mellan honom och oss?? Då är det två veckor kvar och man stpr där utan fotograf!

Vi försökte prata med honom igen och säga att det var väldigt viktigt för oss att träffas innan, det är ju trots allt han som ska föreviga en av de bästa dagarna i våra liv och vi vill inte bara maila en fotograf och hoppas på det bästa.
    Men han vägrade och sa att vi fick leta efter en annan fotograf i så fall. Känns väldigt oseriöst och oproffsigt.

Vi har varit i kontakt med många fotografer och ALLA förutom rafoto har sett det som en självklarhet att man bokar in ett möte först och får en känsla för varandra.

Att känna sig bekväm  och få förtroende för fotografen är enligt mig A och O!

Blev oerhört besviken på "rafoto" - Richard och den attityden han hade och kommer inte rekommendera honom till någon.

• blomz

Oj då, blev lite mycket stavfel..gick lite fort :)

• Ajdoo

Jag slanger in mitt tips har oxa! Vi hade Studio104 for nagra veckor sen! De ar super att jobba med, valdigt hjalpsamma under dagen (aven med icke foto-relaterade saker) Dom ar tva fotografer for priset av en kan man saga! :)

www.studio104.se

Svar på tråden fotograf i sthlm