• FrökenblivandeFru

VA göra med tonåringen???

Hej hopp ... Vi har 4 små barn i åldern 3-6 som ska gå först sen vi ..Men sen då? Har en kille på 14 år.. Helst vill han inte gå med ;)  Ska man låta han slippa? Eller kan han gå efter oss o sedan Tärna o Bestman? ...Eller hur gör man?

Tacksam för svar!!;)

• Svar på tråden VA göra med tonåringen???
  • Alorna

Om han inte vill så låt han slippa. :)

• 1700tal

Inte undra på han känner sig lite outsider, skulle jag oxå ha gjort som 14åring. Medan andra fjortisar säkert tycker sånt är kul - alla är så olika! Låt honom sitta på första parkett istället.

• ClaraH

Lyssna på honom, låt honom slippa. Ingen av våra sex barn förutom min dotter är särskillt intresserad, och en av dem vägrar blankt. Så vi har endast med min dotter som tärna. Känner att det är onödigt att ställa krav en sån dag. Det ska ju vara en glädjens dag inte ångestfylld för barnen.

• FrökenblivandeFru

Ja ni har rätt, ska prata med han och vill han inte så klart ska han slippa...Känns lite ändå som han blir utanför..Men ok, någon ångestfylld dag vill jag ju inte att de ska vara för han ..Ha skä ju va kul!! ;)

• weddinginlove

Min 10Åring kommer stå framme med vigselförrättaren, det är han som ska ha ringarna. Men hade han sagt eller visat att han inte velat då hade han sluppit. Både för min och hans  skull.

Svar på tråden VA göra med tonåringen???