vad önskar ni er i present på bröllopet
Presentkort på IKEA, Bidrag till en ny vardagsservice, Bidrag så vi kan byta ut vindrutan på vår bil. Sen tog det stopp.
Kom på några grejor när vi var och handlade men det hade vi glömt när vi kom hem igen ;)
För vi vet att släkten vill ha fler alternativ och ska komma på ett kul sätt att skriva att hushållsmaskiner har vi vad vi behöver.
Pengar till resan efter bröllopet,
Presentkort på Ikea och Chilli
Det är det vi kommer att önska oss av våra gäster när det är dags. Du då?
BARA pengar till bröllopsresan eftersom den kommer bli dyr och jag är studerande så jag kan själv inte spara så mycket mer än det lilla jag jobbar extra.
Så.. bröllopsresa - det är vad vi önskar oss:)
Upplevelser på bröllopsresan (bokad o betald redan så det är allt utöver flyg o boende vi önskar oss) Tavlor
Kommer önska oss pengar till Bröllopsresa, en gårdskylt, det är vad vi kommit på än så länge...
Presentkort NK, trädgårdshandel (har nyss byggt hus) Ädla drycker Upplevelser (och då inte karaktären balongflygning, utan något njutningsfullt)
Bidrag till bröllopsresan.
Vi kommer bara önska oss att folk kommer. Bor rätt långt bort från de flesta, så rese- och boendekostnader för våra gäster blir mer än nog. Ska i och för sig gifta oss hemligt och ha festen senare.
presentkort på Ving. Vill åka med familjen till Thailand och träffa Lollo & Bernie :)
en spa helg
gräsklippare
olika presentkort