Välkomna till Tivoli Empatia!
Häftigt med dubbelamning Coolt!
Skönt att dina värden har gått upp nu med. Heja heja dig och hela familjen!
kramar
Am, hur lång var han då? Vikt? Nu blev jag ännu mer nyfiken på att kolla upp Louise. Måste ringa dem bums!
Jag tycker han ser helt normal ut iaf Om det är någon tröst Och väldigt söööt är han med
Louise pratar ganska mycket, men jag fattar inte allt hon säger. Vet inte alls hur mycket de ska prata eller ej vid 2 års ålder. Äpple säger hon iaf också, och blöja....
KRAM
Okej AM!
Ja ni är ju ganska långa båda två, så de kanske förväntar sig att han ska vara längre. Men har alla varit långa i er familj? Han kanske har gener som slagit från någon annan?
ha ha så kontrade han med busungen!
Skorpilorpen vägde 10,8 sist vi var där, kommer inte ihåg när det var, men måste ju varit i höstas på 1,5 års kontrollen. Jag tror nog hon har gått upp 2 kg
Men 90 cm, det lät ju mycket! Kommer ihåg förra sommaren när Victor var 3 år, då var han 95 cm!
Skorpan måste vägas och mätas nu känner jag, det är skönt att veta att allt är okej.
Smint, jag kände bara spontant att det inte verkar vara så mycket de växer mellan 2-3 år då?
Jag har iaf ringt min BVC nu och bett om en tid
Ska bli ännu mer spännande nu bara för att vi babblade om det
Japp, huvudaken är att de är FRISKA helt rätt
Louise har ju fortfarande stlk 86 i ganska mycket! Så jag blev nyfiken bara, men mina barn kanske är lite mini, vi är väl lite medel maken och jag
Underbart att solen skiner idag!
Vilket väder vi fick i sthlm i går, ösregn och åska! (Victor är livrädd för åskan).
I dag blir det lunch på takterassen på jobbet i solen
Mugglan, hoppas att mjölkningen kommer igång ordentligt! Skönt att småtjejerna suger på iaf!
Har Hunken fått mail Porchez Jag är nyfiken på se honom hur han ser ut
Idag ska jag på utvecklings samtal på dagis! Det ska bli mycket spännande att se vad lilla Louises fröken har att säga Sist hade hon inte hunnit gå så många månader, men nu så....
I helgen ska jag arrangera möhippa, vi ska dansa Poledance, ha ha, såååå kul!
Bruden ska bli upplockad av en Ferrari av en okänd man och sen ska hon hoppa ur på Stureplan i fjäderboa och pumps! Champagen och Glamour är temat!
Jag längtar, det var så länge sedan jag var på möhippa!
Lycka till med vigselringsletande Linn!
Mugglan! Fabian vad gött av maken att han fixat en POLARE till i morgon och även en bra Penfolds (jätte gott vin rakt av)! NJUT av det
Förstår att det är lite meckigt att amma 2, men hoppad det kommer i gång snart, måste vara bra att kunna det om man tänker "tid"...
KRAM till dig och ha det gott sista dagen på BB
AM, ut och shoppa bara Det hjälper alltid, om det så är en rosa ryggsäck, så känns det bra, promise!
Smint: Victor har haft svårt med andningen i natt, men det var hyffsat bra i morse, men han har ju krupp hostan fortfarande! Det blir säkert bättre under dagen....
Ingen fara igentligen med kruppet, det var bara det att jag kände att det hade varit bra att öppna fönster etc då det gör det bättre för honom, men igår regnade det inte bara små droppar, så det fick lösa sig på annat sätt. Sen har vi alltid Betapred hemma om det blir riktigt jobbigt, även nu, fast först trodde jag att de hade tagit slut
Nåväl..... Nu ska jag ringa lite samtal... tjing
Just det - absolut en möhippa i min smak.... ha ha det är ju jag som arrangerat hela alltet så att säga, så det blir ju det jag gillar
Hej BS!
Usch har du haft magsjuka! Stackars dig, det är ju fruktansvärt!
BVC ringde oss idag med, tid för både Junior och Skorpan!
V ska på 4 års kontroll, vad ska de kunna då? Jag har ju ingen koll. Men sköterskan berättade att de ska kolla synen och hörsel och att det var bäst att komma på morgonen eftersom de är piggare då.
Nåväl, L ska vägas och mätas på måndag nästa vecka. Ska bli spännande att se hur stor hon har blivit!
Men hur lång är Iris nu då? Det är ju helt galet att hon har 134/140! Victor har 98/104 i allt!
Anlagen har hon ju fått från sin pappa verkar det som
Huvudsaken återigen är ju att man har fina friska glada barn!
Appropå tandläkaren så måste jag fixa tid jag med, jag slog av en bit på min framtand (alltså en lagning för den har jag lyckats med tidigare). Jag ser ut som fasen i munnen och vågar inte skratta.... Måste måste måste, så mycket man ska hinna med helt plötsligt!
Sen behöver jag shoppa jag med, skor, kläder etc...
Ja ja....
Telis hur är läget???
Inte sett dig på ett tag!
AM, då vet jag. Kan meddela att vi får träna lite extra på att rita den där människan Resten är jag inte nervös för
Jag kommer inte ta med mig syskon, bra tips där med. De ska få sin egentid med mig och sköterskan
MEN hur lyckades hon med det skruttfian! Hål i väggen inte kul, måla om inte kul - det var ju helt enkelt inte kul!
Var är den där solen och de där 18 graderna som det skulle bli idag?
Smint, jag köpte vita tygskor till Lilltjejen min på Zara. Det var med kardbordband, super söta. Perfekt att kunna kasta in i tvättmaskinen mellan varven med, passar till klänning och till brallor, dvs vardag och fest
Kostade 149 kronor!!!
Sen har jag gymnastikskor och foppatofflor till barnen med för sommaren.
Jag gillar inte sandaler så jätte mycket. Men det är jag det.
Foppatofflor är ju väldigt svennigt med i och för sig, men det funkar på barnen, skulle inte för mitt liv sätta på mig det själv I a f inte utanför hemmets knutar.