Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Välkomna till Tivoli Empatia!

Hejsan flickor

Hoppas att det är bra med er alla.

Lappis: hoppas sååååååå att det vekligen hädner en stor skräll i kön så att det är er tur NU. för det känn som om det verkligen  ÄR er tur NU! Kram!

Snaily: Åh vad mysigt att komma hem med liten plutt bebis! gud vad härligt, så speciellt och så fantastiskt. Och känner verkligen igen "gråtmildheten" och jag tycker knappt att den gått över helt som nån också skrev. jag har blivit otroligt mycket blödigare och fegare sen jag fick barn. Stor skillnad.

Aporopå fegare så gällder det verkligen ridningen. Jag har alltid varit väldigt orädd och ridigt de mest galna hästarna utan reflektion. Hoppning och särskilt terräng har varit det bästa av allt. Men sen när jag fick barn... särskilt efter den andra... ja då har jag blivit hopp-harig. är jätte nervös inför hoppning nu. Visst ebror en del på att jag är ringrostig visst, det blir ju inte så frekvent som förr. Men skillnad är det ändå.

Inte blev det bättre av att jag ramlade av under en hopptävling igår. Det var fullt kaos och folk ramlade av till höger och väster MEN ädå...  ramla av.....

ont har jag också.

Nåja

nu skulle det här ju inte handla om mig.

Sorry

AM: jag har missat hela pippi storyn. satt och letade bakåt för nån utförligare historia men hittade bara en kort notis om din pappas båt =  pippis båt vilket iju för sig är as cooooolt men hade varit kul att lläsa mer.

hur går det med den galne yasuragi? kan inmte fatta att det ska behöva vara så svårt. Ni äger ju för fan huset.

Alla ni som ska på lunch idag. ha det så otroligt mysigt.

Jag är så himla avundsjuk. Vore så himla kul att se er alla det var alldeles för länge sedan. Och när det sedan är sååååå fint besök som pricken och televinken…. Ja då lockar det enormt.

Men jag har så klart mötesmaraton…..

Kokos: Hoppas att lill killen kryar på sig snabbt. Skit att ni är så mycket sjuka. Hoppas det vänder.

Näe ni. Nu hinner jag tydligen inte mer. Måste förbereda möte nr 1.

• Fru FruLLan

Nenne:
    Allt klär en skönhet. Sör5skilt mjölkfläckar
    Åh vad jag hade velat träfaf er idag!
    hoppas tågen går som de ska.
    kram

• Fru FruLLan

Hej alla små rara päronsplitt
    Guuuuud vad päronsplit är gott!

bara så ni vet

Intressant va?

Förlåt, jag är helt borta i kolan. Sitter och jobbar som en dåre. Men nu väntar jag på ett svar från en jävla klåpar konsult i gbg så det är bara att vänta....
    Så då läste jag ikapp.

'Lunchen verkar ha varit mysig. åhhh vad trist det är att missa allt

annars verkar ni prata bra bebis prylar och trots två barn så.... ja ... idomin är bra! det är vel mitt tips tror det var det vi hade hemma

AM: Såååå impad av dina båt historier, aphistorier och din pappa .
    COOOLT är bara förnamnet!

Kokos: Hoppas ni kryar på er. Är själv sjuk men... ja man ja... får lov att inte känna efter.

Sweet: Har linte kommenterat det men SÅ imponerad av dig och ditt arbete och dina jobberbjudanden. Vilken kanon tjej du är!!!!! hej förrsten! saknar dig!

oj oj
    svar
    puss

• Fru FruLLan

hejsan tjejer
    ölskar att läsa vad ni skriver... men är dålig på att skruiva själv.
    Men tack för att NI skriver.

har inte hittat snailys inlägg men gumman dert verkar som om du har det jobbigt just nu.
    har sett att du har fått en massa bra och klokoa kommentarer och råd. och KRAM och jag vet ju inte riktigt vad problemet är men jag drister mig till att hålla emd mugglan mfl at
    MATA
    MATA
    MATA

tror borren åt precis HELA tiden när han var ny. Kunde amma i timtal.
    Men sov på nätterna gjorde han fanimej också.
    och jag hade fått rådet att just amma mig till lugnare nätter.
    Har funkat på två småkillar så....

Annars tyckte jag inte alls att du överreagerade mugglis. ta det från en som tillbringar två timmar per vecka i en psykoterapi stol: att inte fan beror det på att man fick pannkaka till middag
    ha ha
    nej du gjorde bra!

Hmmm
    vad mer
    Julgardiner
    vad?????
    vi har inte ens vanliga gardiner
    försvarar mig med att det ska man inte ha när man har så gammeldags fina fönster som vi har

Näe tjtjer
    jag skriver alltid bara amssa blaj
    Men jag tror egentligen bara att jag skulle gå in och säga att jag älskar er ALLA!!!!
    puss

• Fru FruLLan

Just det mugglan
    den känslomässiga bergochdalbanan som du beskriver för Moa stämemr väl in på min dryga 3 åring hemma.
    jeeeezuz vad små marginaler manhar att göra rätt ibland och jeeeezuz vad upprörd han kan bli över minsta lilla grej som inte går som han planerat.
    Även fast vi andra inte alls fattar hur det var tänkt.
    Det är precis som du beskriver ibland SKA man göra en grej åt honom nästa inte.
    hur FAAAN ska jag veta vilken gång som är vilken.

vojne vojne mer valium till mammorna

• Fru FruLLan

Nej men
    jag vet bara inte hur jag ska börja...

det finns inte ord som kan göra det här rättvisa.

Mugglan, mugglan allra käraste mugglan
    jag vet inte hur jag ska börja och vad jag ska skriva. Vill bara gråta.
    har befunnit mig i ett eget helvete sedan en tid men har ändå följt tråden, och de senaste dagarna med spänning över ditt RUL.
    men nu....
    varför skulle helvetet växa till att omfatta fler personer.
    och varför dig?

jag gråter och lider med dig och önskar för ALLT i världen och alla makter som kan finnas att det som hänt inte alls skulle ha hänt.
    Det här var verkligen det absolut sista som fick hända så varför?

jag vet inte alls vad jag ska skriva. det går ju inte att skriva något som kan sätta ord på det här.
    Förstår att du bara gråter, vad annat finns att göra?
    Önskar att jag kunde räcka över min axel att gråta emot, men jag vet att din makes är en trygg axel. det känns iallafall bra.
    Varm otroligt innerliga kramar till dig och din familj av hela mitt hjärta.

åhhhh varför?

• Fru FruLLan

Så klart hälsar jag till er andra också.
    Snigeln det är så skönt att läsa att det vekar fungera lite bättre!

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    tänkte kolla om det kommit något nytt om mugglan.
    TÄNKER på er och håller tummarna så hårt så hårt.

Grattis till Astrid, shit ett år. Går tiden verkligen så fort!

Grattis i efterskott till PB som ju fyllt stort och äransvärt. KUL att du verkar ha haft en bra oh fin föddelsedag. det var du värd. KUL!

Liten: Vad jobbigt att du är så ledsen på jobbet! Hoppas det vänder. Kram och gå hem tidigt och pussa på de små liven!

Tinga: Mysig läsning! så kul, gosiga killar.
    Och vem har någonsin tvekcat om att du inte skulle älska dom?????
    Tvärtom!
    Tänker ofta på er och hur det går emd matebn. Men känns så fjantigt att fråga om det varje gång.

Puss

• Fru FruLLan

Lappis:
    Oj, känner mig så nervör över mugglan att jag inte vet in eller ut. Men det är vel positivt va att de kan operera? Då finns det en bättre chans va?

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    Åh vad totalt underbart att läsa om mugglan. Åh vad härligt att operationen verkar gått bra. Toppen. Nu ska det bara fortsätta på den vägen. Hoppsa ni vilar ut lite på sjukhuset och får komma hem till Moa snart. Är du sjukskriven efter op eller kan man köra på som vanligt? STORA kramar och fy vad härligt.

Snorkis: Hoppas verkligen att du har fel i dina misstankar om att bebisen har dött. Urs och fy det får bara inte vara sant!!!!! Gå till BM och kolla hjärtslag som nån föreslog så du kan bli stillad i din oro. Fy vad hemskt oroa sig är inte roligt.

det vet jag
    det är ju några som frågat vad som hänt mig och varför jag varit i helvetet.
    Ja...
    näe fy faan nu börjar tårarna trilla . jag har haft kluvna tankar om jag ska berätta om eländet här, jag är ju inte här så ofta så jag förtjänar liksom inga sympatier.
    Men samtidigt så är det så svårt att inte berätta om det.

Jag kan säga att jag genomlevt det mest vidriga nyår man kan.
    jag förlorade ett barn i vecka 16.

Jag kan säga att i vecka 16 så ser dom helt "klara" ut fast väldigt väldigt små. Och så otroligt fina!
    Fy det krossar mitt hjärta att bara tänka på den lilla lilla människa som aldrig fick chansen att bli stor.  Jag har gråtit så många tårar och kommer nog att gråta många till. Vissa stunder vet jag inte om jag ska orka.
    Men som en väldigt klok kokosen sa vid någon av mina attacker, att jag måste se också till det jag har och inte bara till det jag inte har.
    Måste försöka tänka så. jag vet... men det är svårt.

Jag vet jag har inte nämnt den här graviditetetn härinnen. kan säg att jag inte nämnt den någon annan stans heller. Min egen mamma och syster fick reda på det när vi kom dit för att fira jul, makens föräldrar vet fortfarande inte.
    Orsaken?
    jag har sen första dagen vetat att det skulle gå åt helvete. På något sätt har jag vetat det och därför inte berätatt om det. Jag trodde att det skulle vara lättare att folk inte visste om det när det sedan sket sig.
    Men det var fel. Jag har upptäckt att jag ändå har ett visst behov av att prata om det hela.

vilken jävla tur att jag går i psykoterapi!

Så ja nu vet ni om vårt helvete. Trodde aldrig att man kunde vara så HÄR ledsen. Fy faan.
    fan den lille var så FIN!
    Nåja, jag och maken sörjer och är förkrossade men som tur är så har vi varandra, och dessutom två underbara branm. Kanske kan man orka.

ja där fick ni mitt egoinlägg

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!