Välkomna till Tivoli Empatia!
Hejsan flickor
Hoppas att det är bra med er alla.
Lappis: hoppas sååååååå att det vekligen hädner en stor skräll i kön så att det är er tur NU. för det känn som om det verkligen ÄR er tur NU! Kram!
Snaily: Åh vad mysigt att komma hem med liten plutt bebis! gud vad härligt, så speciellt och så fantastiskt. Och känner verkligen igen "gråtmildheten" och jag tycker knappt att den gått över helt som nån också skrev. jag har blivit otroligt mycket blödigare och fegare sen jag fick barn. Stor skillnad.
Aporopå fegare så gällder det verkligen ridningen. Jag har alltid varit väldigt orädd och ridigt de mest galna hästarna utan reflektion. Hoppning och särskilt terräng har varit det bästa av allt. Men sen när jag fick barn... särskilt efter den andra... ja då har jag blivit hopp-harig. är jätte nervös inför hoppning nu. Visst ebror en del på att jag är ringrostig visst, det blir ju inte så frekvent som förr. Men skillnad är det ändå.
Inte blev det bättre av att jag ramlade av under en hopptävling igår. Det var fullt kaos och folk ramlade av till höger och väster MEN ädå... ramla av.....
ont har jag också.
Nåja
nu skulle det här ju inte handla om mig.
Sorry
AM: jag har missat hela pippi storyn. satt och letade bakåt för nån utförligare historia men hittade bara en kort notis om din pappas båt = pippis båt vilket iju för sig är as cooooolt men hade varit kul att lläsa mer.
hur går det med den galne yasuragi? kan inmte fatta att det ska behöva vara så svårt. Ni äger ju för fan huset.
Alla ni som ska på lunch idag. ha det så otroligt mysigt.
Jag är så himla avundsjuk. Vore så himla kul att se er alla det var alldeles för länge sedan. Och när det sedan är sååååå fint besök som pricken och televinken…. Ja då lockar det enormt.
Men jag har så klart mötesmaraton…..
Kokos: Hoppas att lill killen kryar på sig snabbt. Skit att ni är så mycket sjuka. Hoppas det vänder.
Näe ni. Nu hinner jag tydligen inte mer. Måste förbereda möte nr 1.