Välkomna till Tivoli Empatia!
Hejsan alla godingar!
Jag sitter på jobbet, kan ni tänka er så fasansfullt!??
Hur har ni det?
Några som går mpt slutet av graviditeten nu, ska bli spännande att fälja er!
Vi har haft en helt fantatisk sommar, med bilande ner genom eruropa. Kroatien var ljuvligt som alltid och en uppstickare är numer Italien med familjen AM, gode tid så mysigt vi hade det med våra familjer och plask i poolen och ett helt fantastiskt sagolikt hus i Italienska bergen!
Österrike stannade vi i med, i St Anton, för jag har varit ski baum där för 15 år sedan. Sonen var helt lyrisk när han fick åka sittliften upp till toppen och leka i bergen och äta lunch
Hemma igen på landet i skärgården var det mest mulet, men vi drog till Grekland och var på tidernas roligaste bröllop, så vad gjorde det
Start September: Läste nu denna sista sidan bara. Båda mina barn fixerade sig jätte tidigt. Victor i v 32 och Louise i v 33. Sen föddes de i vecka 36+1 resp 37+6.
När Louise föddes så misstänke jag att det var på gång på ,morgonen (efter samtal till Koko) och vi lämnade Victor på dagis. Sen åkt vi in och födde barn på "lunchen" det tog ju bara 2 minuter för henne att komma ut, inskrivning 12.15 o ut kom hon 12.17. Så jag skickade hem maken till Victor och de sov tillsammans hemma och jag sov själov på BB, sen kom maken och hämtade oss på förmiddagen dagen efter och vi åkte hem. När Victor kom hem från dagis så fick han träffa henne.
Gör det som är enklast, antagligen att ha henne hemma o inte dra henne till sjukhus etc.
Ag dagis så hade vi Victor på dagis! Absolut. Han behjövde sin stimulans och leka med sina kompisar, jag ringde till och med och sökte dispans så jag fick ha honom där lite längre, för att slippa känna stress med nyfödd att jag måste hämta klockan 15 som det är i innerstan.
Återigen så gör man ju det som känns bäst för sin familj, men jag rekommenderar dagis. (det är inte jobbigt med nyfödd, de sover ju mest, men man vet ju aldrig från barn till barn iofs)
Nu fick jag SMS av Snartis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hon kanske kommer in o berättar själv, så jag låter spänningsen stiga i tråden, men det luktar bebis! SNART!
Hoppas ni alla har det bra och njuter av fina sommar Sverige och era semestrar vart ni nu än är!
Kramar