• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

Am, de var ju verkigen i mi smak, tvättbara med! Heja dig!

Fäktning Det skulle jag vilja att mina barn började med också, men där måste man väl vara närmare 6 år tror jag. Jag var 8 år när jag började fäkta med florett iaf, passen var 2 timmar och riktigt jobbiga. Men kul var det, ännu roligare med värja....

Ja där ser man Liten vilken skillnad det är i stan och förorten! My GOD

BS, jag tänker som du gör, boll sport är skit bra. Tennis väljer vi för att min man spelade på elit nivå när han var yngre, han har tävlat i SM och hela den biten (me dde grabbarna som sedan fortsatte i Wimbledon), så därav ligger ju redan ett intresse i familjen... (Ja, Hmmmmm, jag gillar ju mest att data tennisproffsen då, ha ha)
    Golfen likaså, maken är tokig.
    Taekwondon är för att de lär sig disciplin och allt det där, tror det är bra för självförtroendet! Inget jag kommer få honom att fortsätta med om han inte vill.

Jag har utövat mycket sporter faktiskt, men gillar skidåkningen ,mest o fäktningen faktiskt...
    Nu ska jag ev börja på Poledancing De ni De skriver dessutom ut friskvårdsbidrag...
    Undrar om simsklolorna gör det? Om nu Louise ska börja i simlekis (AM de har på östermalmsgatan) så ska en förälder vara med i poolen, så jag kanske ska hålla mig till det
    Jag är verkligen århundradets soffpotatis!

• FruCicci

Vilken storlek har man om man har 37 i vanliga skor, vad motsvarar det i amerikanska storlekar då?
    7? eller....

• FruCicci

Tack AM!

Och rockringen tror jag kan ge både träning, skratt och barnvaktning

• FruCicci

Jasså hade de det på Grevturegatan med, simlekis alltså, ja det är ju liiiite närmare för oss också. Tyckte bara det stod om babysim där, får kolla....

• FruCicci

Men usch vad tråkigt Lappis, det svider i mitt hjärta, så jäkla orättvis också!
    Vad är det som gör att din man inte är lika entusiastisk när det gäller special needs?

• FruCicci

Kokosen, skickar en kram till dig här med!

• FruCicci

BS, ni som gillar Åre och Sälen, varför inte åka till Österrike?
    Wien, Salzburg, Innsbruck... underbart vackert o möjlighet att promenera, bada i utomhuspool och besöka olika saker....
    Eller Dubai Man kan få kanonresor dit nu, fast det är ganska varmt

HEJ alla

Hurra hurra för Vickan och Dannes bebbe Lät som jag kände dem, men vem vet, det kanske blir Louise sväron, phwaaaaaaaa (eller inte)

Lappis, förståt att ni har en del att fundera över. Att det ska ta så förbaskat lång tid med special needs med! Va va va???????  Jag vet inte vad jag ska säga eller råda.

BS - presenter kan ju AM. Måste bara tipsa om ett brickspel som Victor fick med Pippi, det var helt fantastiskt roligt. Från just 4 år, lite liknande Memory.
    Spel är ju alltid bra för det finns väl ingen unge som bevarar ett spel med alla tärningar, spelkort osv ?
    Annars finns det på Claes Ohlson princess tallrikar (i plast) muggar, skålar etc som man kan ha och äta på hemma, det fick Victor och det var mycket poppis.
    Tänkte även på instrument, en barngitarr, kostar ca 149 på Toys&Rus, munspel? Blockflöjt osv
    Böcker? Pussel? Pruttkudde?

• FruCicci

Österrike är ju underbart vackert och mysigt BS, lederhosen o österrikiska klänningar på alla damer, frisk luft och allt... Kolla in det där hotellet Salzburger Hof, de har ju både spa och annat
    Tror inte du behöver vara rädd för nakenbadare
    I Kroatien där vi brukar vara har de nudist bad, så jag gick dit och spanade och skreattade en dag jag stod alltså bara o kollade på de feta gubbarna som vresade upp hela paketet och tanter .... fy fabian... men det är säkert skönt Att vara nakenfis alltså
    Hjälp nu spårar jag snart ur

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!