Välkomna till Tivoli Empatia!
Am, de var ju verkigen i mi smak, tvättbara med! Heja dig!
Fäktning Det skulle jag vilja att mina barn började med också, men där måste man väl vara närmare 6 år tror jag. Jag var 8 år när jag började fäkta med florett iaf, passen var 2 timmar och riktigt jobbiga. Men kul var det, ännu roligare med värja....
Ja där ser man Liten vilken skillnad det är i stan och förorten! My GOD
BS, jag tänker som du gör, boll sport är skit bra. Tennis väljer vi för att min man spelade på elit nivå när han var yngre, han har tävlat i SM och hela den biten (me dde grabbarna som sedan fortsatte i Wimbledon), så därav ligger ju redan ett intresse i familjen... (Ja, Hmmmmm, jag gillar ju mest att data tennisproffsen då, ha ha)
Golfen likaså, maken är tokig.
Taekwondon är för att de lär sig disciplin och allt det där, tror det är bra för självförtroendet! Inget jag kommer få honom att fortsätta med om han inte vill.
Jag har utövat mycket sporter faktiskt, men gillar skidåkningen ,mest o fäktningen faktiskt...
Nu ska jag ev börja på Poledancing De ni De skriver dessutom ut friskvårdsbidrag...
Undrar om simsklolorna gör det? Om nu Louise ska börja i simlekis (AM de har på östermalmsgatan) så ska en förälder vara med i poolen, så jag kanske ska hålla mig till det
Jag är verkligen århundradets soffpotatis!