Godmorgon!
Jo jag blev sur, den ena är min chef dessutom, så nu på morgonen såg jag "mina ringar" på henne igen....
Kan bara hålla med Snorkis, jag gillar verkligen inte att någon kopierar mig och köper likadant. Det har hänt alldeles för många gånger. Det irriterar mig som fan.
En av mina bästa kompisar köpte likadan jacka som mig (ytterjacka) hur kul är det.... När vi sågs sa hon, OJ har du också en sådan! EHHHHHHHHHHHHHHH precis som du inte visste det, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
I somras kom en tant fram till mig på stan och undrade vad jag köpt min klänning. HA sa jag, den är skräddarsydd i Dubai och finns inte någonstans, det är bara jag som har den!
DÅ säger tantan, då ska jag göra en likadan hos min skräddare!
Det var nästan så jag ville fixa henne genom någon yreksmördare, jag blev jätte uppgiven och ledsen!
Nåväl, gillar jag ngt som någon annan har så frågar jag om de tar illa vid sig om jag skulle köpa en likadan. Förbekommer liksom. Nu händer det inte särskillt ofta, typ aldrig, men OM ....
Skönt att det gick bra första dagen Snorkis!
Hoppas Hektor mår bättre!
Turkiet ska vara fantastiskt Paranissa, men Thailand är ju alltid Thailand
Jag ska vara med i eran viktklubb. Jag får inte på mig mina kostymer längre. I morse kastade jag av mig en efter en... inte för att jag är jätte stor, men 6 kg har jag lagt på mig.... ner 3 kg minst annars får jag köpa en ny garderob, det har jag inte råd med nu i kristider
Nu har jag möte!
KRAMISAR