• Jessan83

Vit kappa?

Ska gifta mig på nyår och måste hitta en varm vit/beige kappa, inte allt för dyr, tips någon?

• Svar på tråden Vit kappa?
  • Houdini

Jag slapp försöka komma på vad jag skulle ha, jag har en fotsid mantel som jag kom på att den passar perfekt.

• uppochhoppa

Letar för fullt, har sett på ikbok och på zara - kika om det kan passa!

• Karamellen

Där jag köpte min brudklänning kan man hyra hellång cape vilket jag kommer göra. Gifter mig i december.

• KlaraV89

Tror att HM har vita kappor just nu för runt 500 kr

• Lindahl

Letar jag oxå då jag gifter mig till nyårsafton....men det är inte så lätt när man är lite modell större.... fastnade oxå för den som finns på ellos, men vet inte om jag vågar chansa när det gäller storlekar...

• uppochhoppa

idag köpte jag denna på toshop, 1500 kr, men jag kan ha den på andra tillfällen än bröllopsdagen!

Lite kul, jag såg den på en tjej, tänkte - äsch - jag frågar var hon köpt den! Och hon berättade art det var på topshop - rusade dit och hittade i min storlek (36) men det fanns fler kvar av denna jacka. Snygg på!

www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=1996809&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=226021&parent_categoryId=203984&sort_field=Relevance&pageSize=200

Svar på tråden Vit kappa?