• mmaddee

Jag funderar på att byta klänning till festen

Jag funderar på att byta klänning till festen. mest för att de är kul  att ha 2 olika
    vad tycker ni om de.

• Svar på tråden Jag funderar på att byta klänning till festen
  • liiine89

Jag ska också byta, eftersom man är rädd om sin bröllopsklänning så vill man inte förstlra den på en vild dansfest eller något. Hehe.. Men jag funderar dock på vilken färg det ska vara på den klänningen man byter om till ....

• mmaddee

jag vill byta enbart för att de är kul att variera sig

• Zia 20090618

Åh jag vill bara ha min brudklänning på så länge som möjligt! En enda dag har jag  chansen att ha på mig min drömbrudklänning så då ska den användas ;)

• sockersmulan
    Zia 20090618 skrev 2010-10-30 16:10:32 följande:
    Åh jag vill bara ha min brudklänning på så länge som möjligt! En enda dag har jag  chansen att ha på mig min drömbrudklänning så då ska den användas ;)
    Word! Kunde inte sagt det bättre själv!
  • Zia 20090618

Eller hur, Sockersmulan ;) Man måste ju passa på ;)

• Emblas Mamma

Nej. Man är brud en enda gång i livet förhoppningsvis.

Skulle aldrig vilja byta! Tänk att bara få ha sin älskade brudklänning ett par timmar? hu :(

Nejm, på mitt bröllops ska jag banne mig visa att jag är bruden hela kvällen :D

Och varför ska man egentligen vara rädd om klänningen?`:) haha. Den ska ju faktiskt aldrig mer användas i livet!

• Emblas Mamma

Eller TS kanske hade tänkt sig två olika brudklänningar? :)

jag kanske missuppfattade..

• mmaddee

Emblas Mamma skrev 2010-10-30 19:04:25 följande:
    Eller TS kanske hade tänkt sig två olika brudklänningar? :) jag kanske missuppfattade
    vi får se hur de blir. jag kanske inte byter alls. bara en tanke som slog mig
  • jkbr

jag kan tänka mig två bara før att jag inte kan bestämma mig, vill ha en kort också men det känns dyrt med två brudklänningar

• SnuttisSessan

Den får bli smutsig om den blir det. Finns kemtvätt och ja jag vill vara brud hela kvällen man man tycker och tänker olika. Vill du ha två olika så SKA du ha det så klart =) Du kommer säkert bli jättefin :)

Svar på tråden Jag funderar på att byta klänning till festen