David's Bridal i Stockholm?
Hej,
Är det någon som vet om det finns några butik i Stockholm som säljer (tärn)klänningar i märket David's Bridal?
Hej,
Är det någon som vet om det finns några butik i Stockholm som säljer (tärn)klänningar i märket David's Bridal?
Någon?
Jag är inte säker men jag tror att märket bara säljs i USA och bara i egna butiker. Har du sett det någon annanstans än på nätet? Enda idén är nog annars att maila dem och fråga. Hoppas att du hittar vad du letar efter.
Jag tror att det är en butik i USA.
Stämmer, det är inget märke hos återförsäljare utan en kedja med egna varumärken; 300 butiker i USA.
Finns även lite på Ebay
Stor kedja i USA, var där idag och provade några brudklänningar. En klänning som var helt ok och väldigt lik en annan jag fastat för kostade knappt 800 kr! En annan som jag gillade kostade 3500 kr. Vad ska jag ta mig till, har ju inget smakråd med mig. Panik!
De har hur mycket tärnklänningar som helst också. De skickar inom USA men inte till Europa.
På hemsidan står det "international shipping" och man kan välja Sverige som land, eller är jag helt ute och seglar?
De kanske gör det, jag pratade bara med personalen i butiken och de sa att de bara skickade inom USA mer har jag inte kollat upp.
Hej!
Jag är nyss hemkommen fr New York där jag bor 6 månader om året. David´s Bridal är en butikskedja i USA. Jag köpte själv min brudklänning där. Fantastiska priser!
Kul att det finns fler David´s brudar här! Jag köpte precis min klänning på David´s Bridal i Las Vegas. En sån klänning hade jag nog fått betala dubbelt upp för här hemma. Jag hade dock inte heller något smakråd.. jag var ensam med skräddaren och en säljare.... m2b fick inte följa med in :).
Men, jag hittade en klänning och det va faktiskt skönt att inte ha någon annan än mig själv att lita på i det ögonblicket, för nu blev det ju precis en sån klänning som jag ville ha.. och som jag valt ut alldeles själv *stolt* haha.